Gå til innhold

Peile olje på Monster 821


Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal kunne peile olje gjennom dette inspeksjonsvinduet her (se bilde)? Er jo umulig å klare å se noe gjennom de fire små hullene. Trodde først at olja skulle piple inn i vinduet foran de fire hullene, men ingen tegn til det. (Jada, visst er det olje på den :) ) Noen tips og triks?

post-658-0-62035100-1475422237_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ett fint tips fra Lucas her for litt siden. Lån deg en depotstøtte , eller kjøp en billig en på Biltema / gjør det ordentlig og bestille en fra Ducati - så har du. Uansett når du setter den opp på depotstøtten er det mye enklere å få sykkelen rett, se olje nivå og evt etterpåfylle  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ett fint tips fra Lucas her for litt siden. Lån deg en depotstøtte , eller kjøp en billig en på Biltema / gjør det ordentlig og bestille en fra Ducati - så har du. Uansett når du setter den opp på depotstøtten er det mye enklere å få sykkelen rett, se olje nivå og evt etterpåfylle  :)

Hmm... min sykkel er ikke helt horisontal med bakhjulet på støtte og ikke helt vertikal (høyre/venstre) heller. Riktignok ikke mye, men sjekk for ordens skyld forskjellen på anbefalt måling og måling på støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... min sykkel er ikke helt horisontal med bakhjulet på støtte og ikke helt vertikal (høyre/venstre) heller. Riktignok ikke mye, men sjekk for ordens skyld forskjellen på anbefalt måling og måling på støtte.

 

Stemmer, sykkel blir ikke rett/horisontal med bakhjula opp, men tror han mener å holde støtte nede før man drar hjula fra bakken, bare for å se. Eventuelt ha støtte foran og bak ;) da blir min rett i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer