Gå til innhold

Meccanica/sosial dag hos Løvaas Motor


Anbefalte innlegg

Hold av lørdag 10 mars, kl. 1130-ca kl. 1500

Det blir et Desmodromene arrangement hos løvaas Motor i Holmestrand.

Det blir både lærerikt og hyggelig for all som kjører Ducati.

 

Mer info kommer etterhvert.

post-43-0-42885400-1519214632_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold av lørdag 10 mars, kl. 1130-ca kl. 1500

Det blir et Desmodromene arrangement hos løvaas Motor i Holmestrand.

Det blir både lærerikt og hyggelig for all som kjører Ducati.

 

Mer info kommer etterhvert.

Vi er heldige å ha Norges raskeste superbiketeam i våre rekker. Plassen Racing er også med oss denne dagen.post-43-0-68151000-1519763064_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.
Nå nærmer sesongen seg igjen (heldigvis). Noen har kjøpt ny sykkel og gleder seg vanvittig og andre kjører med sykkelen de hadde sist sesong.
En stor del av Desmodromene er veldig glad i å kjøre på bane både med og uten skilt. Andre liker å kjøre på veien og mange er glade i begge deler.
Uansett så er jeg sikker på at dere er spent på hva årets sesong bringer.

Vi starter kl 1130 og avslutter ca kl 1500. Vi gjør som tidligere og spleiser på Pizza. Dere som vil være med å spise kan vippse kr 100 til meg når vi starter.

 

Dagens plan er:
Per og Per forteller om hva som kreves for å kjøre på bane både med og uten skilt. Dette blir kortere enn tidligere til de av dere som har vært med på dette før.
Er vi heldige så har Per TJ med seg sitt SS prosjekt. Dette ser veldig spennende ut og det er jeg sikker på at dere vil syns også.

 

Som tidligere blir det også en Quiz med premiering, så det er lurt å lese seg opp på Ducati historie.

Pizza på verkstedet før vi tar en runde inn i butikken og ser på nye Ducati modeller. Løvaas har gode tilbud på div utstyr til oss denne dagen.

Plassen racing er tilstede og Ole Bjørn/Thor Erik/Jesper vil fortelle om hva de driver med og planer for årets sesong.
Ole Bjørn prater om det å kjøre racing og kommer med tips til de som er interesserte.

Jeg håper at så mange som mulig har anledning til å komme, dette blir en morsom og hyggelig dag for alle som digger DUCATI.
 

post-43-0-27970000-1519831743.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer