Gå til innhold

Den store on/off-topic si-hva-som-helst-tråden. Lavterskel skrivehjørne


stoppitide

Anbefalte innlegg

Denne sommeren tenkte jeg på å gjøre til den store touring sommeren.. en tur nedover kontinentet.. tyskland nederland belgia frankrike over til england irland osv..   fortsette nedover frankrikem biskaia fjorden, spaniaa, portugal..   noen som har noe lignende i tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt i overkant den ruta æ beskriver.. ihvertfall på tre uker.. med fortsettelse Algarve -> gibraltar - > Andorra -> Monaco -> Venice, for så ta noen dager ved den Kroatiske kyst.. Nordover via alpene og så sett turen nordøst for å kjøre østsia av det Baltiske hav hjem via finland..  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ferge mellom Norge og UK dessverre. Såvidt jeg vet, ikke lenger Esbjerg-Harwich heller. Bare sykkel på tog i tunnell som gjelder nå. Det går ferge fra nord i Spania/Portugal til syd i England. Jeg synes ambisjonene høres voldsomme ut, men det kan gå og da er det vel bare å sette i gang. Skulle du dumpe innom alper/dolomitter fra midten av juli, så får vi snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, e nokk altfor voldsomt... .. uk islands får bli en egen tur, blir jo litt uvant å kjøre på feil sia av veien også..

Korteste veien for meg til kontinentet blir vel rett sør til Botnviken i sverige, og følge E4 til stockhol (170 mil til stockholm)og båt derfra, eller på østsiden med E8 ned til Helsinki(bare 150 til Helsinki), så båt evt til estland , latvia eller polen, evt hvis noen går til tyskland, og vips så var man på kontinetet.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

On topic i off topic :rolleyes: (ikke viktig nok til egen Meccanica tråd)

 

For de som måtte lure.... slik skal en ventil helst ikke se ut :angry: Antagelig falsk luft som har skapt skikkelig utrivelig temperatur i kammeret - i tillegg til andre mer eller mindre sannsynlige årsaker.

 

Takk til hardt arbeidende mekanikere som strakk seg langt, utvidet den avtalte servicen BETYDELIG og reddet turer, banedager og humøret mitt ;)

 

 

post-75-0-99009500-1436476004_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On topic i off topic :rolleyes: (ikke viktig nok til egen Meccanica tråd)

 

For de som måtte lure.... slik skal en ventil helst ikke se ut :angry: Antagelig falsk luft som har skapt skikkelig utrivelig temperatur i kammeret - i tillegg til andre mer eller mindre sannsynlige årsaker.

 

Takk til hardt arbeidende mekanikere som strakk seg langt, utvidet den avtalte servicen BETYDELIG og reddet turer, banedager og humøret mitt ;)

Uff da, godt den er fikset så resten av sesongen er reddet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer