Gå til innhold

Formstøpte ørepropper.


Anbefalte innlegg

Hei alle Ducatisti :-) Sesongen 2018 nærmer seg.
 
 
Mange av oss synes det er utfordrende å finne rett ørepropp. Ørepropper som ikke tar vekk musikken, og samtidig fjerner vindstøyen. Noen sliter også med trange øre kanaler, eller stoooore, ;-)
 
Vanlige ørepropper er også tette, så ved høydeforskjeller, kan det gjøre vondt.(trykk forskjell).
Jeg har tatt kontakt med noen som jobber med hørselvern. De kunne overaskende på meg, fortelle at for tette propper også holder igjen lyd, inni i ørene! Sikkert tenkte jeg, sææærlig! Men dette stemmer visst, og derfor er det at mange får vondt i hodet etter mange timer i salen. 
 
Hantek er et firma som lager formstøpte ørepropper. Vi har tidligere (2017) kjørt en kampanje med de, for våre medlemmer.

Det er en glede å presentere et nytt tilbud med 15% rabatt for våre medlemmer. Kampanjen varer ut februar 2018. 
 
Rabattkode: HTMC15
Vilkår: Rabattkoden gjelder kun kategorien for ørepropper/hørselsvern for motorsykkel og gjelder både universale og formstøpte ørepropper. Rabattene gjelder kun kjøp på nett og må gjøres innenfor tidsfristen. Avtrykk er ikke inkludert i prisen og må bli tatt utenfor.
Avtrykk hos HANTEK koster 250 inkl.mva. Tar man avtrykk andre steder varierer prisen. For informasjon om avtrykk, kart over steder i Norge + online booking hos oss finner du på:
https://www.hantek.no/pages/oreavtrykk 

 

Probiker formstøpte ørepropper:

https://www.hantek.no/collections/mc-propper/products/pro-biker 

 

https://www.hantek.no/collections/mc-propper/products/pro-biker


 
vanlige skumpropper demper 32 DB ish" Hantek leverer 20DB og 26DB, er du vant til vanlige, kanskje lurt å tenke 26DB kontra 20DB.

mvh Bjørnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Tar det lang tid fra en bestiller til man mottar første forsendelse? Regner med at man først mottar avstøpningen som man skal returnere før man får de ordentlige øreproppene

 

Avstøp gjøres av og hos Hantek, eller hos andre som driver med slikt.

Om du får avstøp gjort annet sted må det sendes til Hantek for produksjon. Produksjonstid er ca tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvis det er noen i eller rundt Hønefoss som trenger å ta avstøpning og ikke ønsker å kjøre til Oslo eller lege for dette, så gjør vi det på Røgeberg Maskin i Ankersgate 16.

Vi kan også håndtere ordren hele ordren, men for å få den avtalte rabatten tror jeg man må ta det direkte med Hantek.

 

Min egen erfaring er at for mye dempning ikke er noe særlig i trafikken. Sannsynligvis kan det være fordelaktig å bruke 20/26 på bane, men i trafikken synes jeg det er litt mye dempning.

Bruker selv 15dB i en Schubert C3 hjelm på min Scrambler med orginale Termignoni og er stålende fornøyd. Da hører jeg også PackTalken min godt med originale høyttalere   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer