Gå til innhold

Ducati Panigale 1199 banesykkel


perern

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min 1199 Panigale banesykkel.

Det er en 2012 mod med motor bygget av Biggelaar Special Performance i fjor sommer med Carillo råder. Dette er en god oppgradering i forhold til standard motor som sliter med at råder knekker med motorhavari som konsekvens.

Etter ny installasjon har motoren kjørt ca 11 banedager eller ca 15t.

Olje og filter ble skiftet før DW.

Nytt kjede.

 

Sykkelen fungerer godt og er meget sprek. Dyno test hos Biggelaar ga ca 180hk på bakhjulet.

GPS laptimer i displayet.

Kåper ok, litt smårep på styrekåpe og den ene sidekåpen etter en liten lowesider.

 

Utstyr utover det som er montert på sykkelen :

Ekstra felgsett (OZ), bakdrev, clutchlameller og depostøtte bak .

Ekstra radiator og oljekjøler.

2 sett nye slicks hvor det ene bakhjulet er kjørt 2-3 pass på Rudskogen. 1 sett regndekk som er lite brukt.

Capit dekkvarmere.

X styrekåpe og 1 sidekåpe brukt.

 

Flex transponder kan overtas uten kostnad annet enn et nytt abb neste år.

 

Selges for kr.140.000 med nevnte utstyr. Kr. 130. 000 uten utstyr som ikke er montert på sykkelen.

Høres dette interessant ut så kontakt meg på 915 14 735, så blir ytterligere opplysninger gitt.

 

Per

post-43-0-66605000-1502705584.jpg

post-43-0-11023200-1502705614_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg driver å skrur samme kåpe tank, sete og slikt, samt bytter bremse og kløtsj væsker. Og motoren starter latt og går veldig fint. Bestillte skilt i dag. jeg har ikke kjørt dn en meter enda (det blir kanskje i morgen) Men nå vurdrer jeg å feire "gjennombruddet" ved å melde meg på til banedag 16 mai😀 Co'n bør være ca 3.5% fikk jeg opplydt av løvaas i dag, så da kan jeg øke yttligere litt. Bare ikke tombangen blir for høy. Får jo ikke noen mulighet til å justere den, nå som jeg ikke borra det hullet☹️ Men etter jeg monterte litt (for) tette db killere i går går den vel allerde feitere, en det jeg innstillte (2.5%) ?
    • Anng. mapping av ECU, om til åpnere eksos: Er ikke det bare snakk om litt feitere blanding da? Det gjøres jo i såfall lett med et diagnoseprogram, og noen overgangskabler....
    • Det er mulig jeg tar feil med tanke på når katalysator kom. Min hadde ikke når jeg kjøpte. Foreløpig har ikke biltilsynet reagert når jeg har sagt det, så sitter stille i den båten enn så lenge.  Drømmen nå er å klare seg med en eksos, med mulighet for å ta ut noe på en eller annen måte. ECU har mulighet for flere mappinger. Skal være mulig å bytte mapping enkelt ved hjelp av knapper på styret, har bare ikke satt meg helt inn i det enda.  Firmaet som måler støy heter Oslofjorden HD senter AS, og holder til i Lommedalen. Jeg tok en telefon for å høre hvordan de foretar målingene. Ble møtt av en person som ikke akkurat gnistret av energi, som fortalte at: «vi kjører den i tredje gir, i 50-60 km/h, og måler.»  «Jaha» - sa jeg og lurte på om ikke de hadde et bestemt turtall, og omtrent hvor de sto og målte i forhold til sykkelen. »Nja - sånn ca ………………………. Hmm………………… tja ………………. 7-8 meter unna kanskje……..?!» Ikke noe spesielt turtall. Jeg kommenterte at å ligge på tredjegir i 50 er jo ganske snilt i forhold til støy. Joda - han var enig i det… Så nå har jeg tro på at det skal la seg gjøre. Men det er en lang vei før jeg kommer dit. Fikk hjelp av Kramek i Horten til å sveise litt på ramma. Hyggelig service og passe stort familiedrevet verksted. Har fortsatt noe som må lages til på ramma, så ikke helt ferdig enda. Må lage festeanordning til tanken, og festemulighet på innsiden av noen rammerør, til å feste ledninger til. Vil ikke ha ledningene festet med noe som går rundt rørene. Og takker for bidrag til min interne debatt om farger 🙂 
    • Hei, bare til info, når jeg kjørte Tindevegen i fjor september med bil da var det en del grusvei og veiarbeid. Dette var fordi veien ble ødelagt under ekstremværet Hans men kanskje de ble ferdig med den i fjor?  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer