Gå til innhold

Kjøleveskenivå 2018 Xdiavel


Anbefalte innlegg

Etter endt kjøring i dag så ser jeg at kjøleveskenivået på min Xdiavel er under min i ekspansjonstanken!

Dette er jo veldig frustrerende ettersom planen er å kjøre i morgen også, så kommer spm. Er det noen som har evt vet hvor en kan få tak i kjølevesken Agip Permanent Spezial på en lørdags kveld?

Får håpe det ikke er lekkasje noe sted, er snakk om en ny sykkel som har gått kun 35 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter endt kjøring i dag så ser jeg at kjøleveskenivået på min Xdiavel er under min i ekspansjonstanken!

Dette er jo veldig frustrerende ettersom planen er å kjøre i morgen også, så kommer spm. Er det noen som har evt vet hvor en kan få tak i kjølevesken Agip Permanent Spezial på en lørdags kveld?

Får håpe det ikke er lekkasje noe sted, er snakk om en ny sykkel som har gått kun 35 mil.

Står den vertikalt/"oppreist" når du måler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp den står oppreist når jeg måler ja. Det finnes typer kjøleveske som ikke skal blandes så derfor litt skeptisk til det. I gamledager var det vel slik at man ikke skulle blande rød og blå, denne er lilla. Hvis den har samme benevnelser så er det jo ikke noe problem, da er det vel bare å blande i vei!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, prinsippet er at man IKKE blander de forskjellige fargene. Der er fordi sammensetningen av kjemikaler reagerer med hverandre på en negativ måte. Hvis det skal bare etterfylles bare litt (toppe opp)og man er i tvil bruk destilert vann. Ved konsentrat bland det ut med destilert vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer