Jump to content
Lucas

2016 - Vårsjekk/Dyno test - Gratis for medlemmene

Recommended Posts

Hei
Desmodromene distrikt Sør inviterer til en gratis sjekk dag hos Motorsyklisten hunsfos.
Fredag 6 mai kl 17:00-20:00
Det blir felleskjøring fra Esso Oddemarka 16:30. De som ønsker det kan også møte direkte hos verkstedet.
https://goo.gl/maps/4KiKFnKfpyB2

Her blir det gratis vårsjekk av syklene og gratis kjøring på benk/dyno kun for medlemmer i desmodromene.

Distrikt Sør bruker foreningskroner for å betale regningen, så derfor skal deltagerne være medlem med betalt kontingent.Vi oppforder alle medlemmer til å benytte seg av dette tilbudet, er du ikke medlem enda så meld deg på!
Det er begrenset plass på dyno test derfor blir bindende påmelding her, første man til mølla.
Skriv gjerne om du er med uansett så har vi en ide på hvor mange som kommer :)
Motorsyklisten Hunsfos stiller opp med veldig god kompetanse på ducati. Antagelig er kaffekannen full og
gode tilbud på dekk og i butikken også.

Dynojet testbenk:
Testbenken til Dynojet er et kostbart og avansert verktøy som har bredt bruksområde.
Enten du bare vil finne ut hvor mange HK det er i sykkelen din,
eller har problemer med den. I en slik benk kan vi kjøre sykkelen med belastning i
forskjellige turtall eller fartsområder for å fremprovosere feil/fusking.
Sigmund som er en av landets mest erfarne innen bruk av sånn benk.
post-204-0-01970700-1460704910_thumb.jpg

Bli med!
(Værforbehold)

Jeg er med.  Inkl. dyno 

JRK kommer også. inkl dyno.

Jeg er med.  Inkl. dyno 

JRK kommer også. inkl dyno.

Flott! :) 

Kommer - gjerne med Dyno , aldri testet det før

Så bra Trine :) Det må du vettu :P 

Beklager, så først nå at det er for langt unna. Jeg kan ikke allikevel.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Når er fristen å melde seg på? Jeg er usikker på om jeg kommer meg ned dit på fredagen

Når er fristen å melde seg på? Jeg er usikker på om jeg kommer meg ned dit på fredagen

Det virker som det blir nok plasser. Så jeg kan telle deg med. I verste fall så kan du avbestille på fredag :)

Ja, kommer! - Også med Dyno , aldri testet det før

Så flott Giedrius! Vi kan kjøre sammen til kristiansand :) 

Så flott Karoline og Thore :) 

11 stk påmeldt til dyno til nå :) 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Upcoming Events

• Aktive Tråder

• Gira på litt Sørlands idyll?  Reprise fra fjordårets fantastiske tur til Kristiansand via fjellet. Lørdag 20/6 til Søndag 21/6.  Ruten blir ca Sandnes/ Stavanger - Sirdal- Tonstad- Eiken- Evje- Kr.sand og blanding av fjell og kysten hjemover. Ingen E39 og bare fryd.  Overnatting på hotell i Kr.sand ( Comfort Hotell) midt i byen, pils og en god middag i sommervarmen😎 Ca 900 +- for 1 natt inkl nydelig frokost.  Midt i byen.  Overvåket og avstengt innendørs parkering på hotellets område.  GoCart løp på Evje banen på hjemveien 🙂  Kanskje vi treffer på noen Sørlendinger eller andre på Ducati der nede også?!🙂  I følge dagens værprognoser for kommende helg, så står det ikke på været iallfall. Men med forbehold.  Noen som kunne tenke seg å være med?  Vi reiser nå uansett 💪🏻🏍💨 Oppmøte Circle K Lura kl 10:00.  Hver enkelt ordner seg selv hotell rom på Comfort Hotell Kristiansand. 
    • Litt bilder fra vår midtukes minitur fra nord Rogaland! Godt oppmøte midt i uken med kjempeflott vær. Det ble en tur østover mot knapphus via hervik og skjoldastraumen. De få heldige som hadde muligheten fikk seg til å med en "kjøredresspils" 🍻   Takk for laget til dere som deltok ✌ Må det bli mange flere 👍
    • Nei, vi bruker ikke det lenger. Hvis du lurer på om du trenger det for å oppnå medlemsfordeler så er metoden at man logger seg på hjemmeside eller FB Medlemsgruppe i 'kassen' og således dokumenterer gyldig medlemskap.
    • Hei! Hvor finner jeg mitt medlemsnummer? Mulig jeg er blind men finner det ikke i e-post, ikke på profil, ikke på "mitt medlemskap". Takk for hjelpen 😃    
  • Create New...

Important Information

Ved å benytte denne siden godtar du våre Privacy Policy og Guidelines