Gå til innhold
stoppitide

Samletråd for innlegg om hjemmeside anno 2015

Anbefalt innlegg

Bruk "Kontakt oss" i øverste høyre hjørne  ELLER spør i denne tråden. Vi hjelper så godt og fort vi kan, men er ikke på dugnadsjobb 24/7.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest adminjkh

Forum sidene fungerer fint på mobil. De tilpasser seg liten skjerm.

Man får ikke varsel på mobilen når det er nye poster men man kan sette opp e-post varsling på egen profil.
Klikk da på navnet ditt oppe til høyre og velg "mine instillinger".

Vi tester et par apps til mobil men har ikke så mye erfaring med dette enda. Mer info kommer.

App for Android og iOS: (Koster penger)

http://www.forumrunner.net

App for iOS: (Gratis med reklame)

https://itunes.apple.com/us/app/ipb-buddy/id458328962?mt=8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. sjekket nå med mobilen og fikk din post i blå farge (ny). Mens alle de andre som er sett er hvite. Så man ser hva er nytt tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk "Kontakt oss" i øverste høyre hjørne  ELLER spør i denne tråden. Vi hjelper så godt og fort vi kan, men er ikke på dugnadsjobb 24/7.

Jeg har ingen spørsmål, men jeg synes den har blitt veldig bra og gir stor applaus til dem som har bidratt med å få det på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klikker meg gjennom for å bli vant med den nye sida. Siden det er lenge (!!!) siden jeg brukte å være her inne, er det skjedd en del. Nettsida er bra, men webshopen er hinsides tom. Kjøp av medlemskap utgjør 1/3 av webshopen.... Hvor ble det av kopper, merker, nøkkelringer, penner og annet rart vi enkle mennesker setter pris på? Er nidhogg del av desmodromene eller onvendt? Er de en klubb eller et team som konkurrerer om plassen med Plassen? Hvem er hvem? Eller for å si det gammeldags og tungvint. Hvem sitter i styre og stell? nicks ikke nødvendig siden jeg ikke har snev av peiling på klengenavnene til dere der sør. Ser det enda ikke er noen kontaktperson for avd Nord eller vest. Sku gjerne visst mer om det som skjer blant ducatister her nord for moralsirkelen.

Mvh gjeninnmeldt ducatist

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under bildet mitt finner jeg en linje som sier 0 advarsler. Yeeeeaaa. Får følelsen av å ha oppført meg bra. Ingen advarsler. Snill gutt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snill gutt er bra :D

Shop'n fylles på dugnad etterhvert/plutselig. Det er et par millioner/milliarder klikk unna - litt tålmodig så ordner shoppingmuligheten seg 'snart'.

Du finner endel informasjon om styre & stell i Arkivet, fra årsmøtet og den slags.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å legge til bilder i eksisterende tråder. Får ikke opp "dingsen" som leter i

datamaskinen min.

Jeg så at du nettopp fikk postet bilde i "kjøpes"-tråden... Betyr det at det gikk seg til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slette egne tråder ? Hvordan gør man det ? Jeg sliter fremdeles med å legge ved bilder bortsett fra kjøp/salg-tråden.

Jeg kan slette tråder - list opp her eller send PM.

Lest om bildeposting i den tråden som beskriver det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nedenfor ser du de stegene jeg går gjennom. Hvis du ikke ser/får opp "bla gjennom"... da er det kanskje dine programmer/nettleser som ikke arbeider/kommuniserer med hjemmesiden(?)  Ikke spør hvorfor - har kun hvitt belte i EDB.

OBS! Det nederste bildet skulle vært øverst fordi det er der man starter. Kanskje er det bare der du blir stående fast?

post-75-0-27054900-1443111413_thumb.png

post-75-0-28915400-1443111491.png

post-75-0-88085600-1443111513.png

post-75-0-96201300-1443111539.png

post-75-0-11247400-1443111559_thumb.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står "members only", og dermed trudde eg at eg ikkje hadde tilgang, som eg fann ut etter ei stund at eg hadde. Det burde komt opp om du IKKJE er medlem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står "members only", og dermed trudde eg at eg ikkje hadde tilgang, som eg fann ut etter ei stund at eg hadde. Det burde komt opp om du IKKJE er medlem :)

Det du viser til er Shop-produktet Medlemskap, som logisk nok er "Members only"(?) Vi beklager hvis inntrykket var at Shop'n er forbeholdt medlemmene.... eventuelt beklager vi ikke det inntrykket, fordi Shop'n ER forbeholdt medlemmene. Tredje alternativet er skål og god helg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Det jobbes med å oppgradere hjemmesidene, og i den sammenheng er jeg på jakt etter bilder.

Det knipses bilder over en lav sko og mange/(noen? :P ) blir ganske barske.

Har du noen bilder du kunne tenke deg å se på www.desmodromene.com så del de gjerne her. https://www.desmodromene.com/index.php?/gallery/category/2-fotoarkiv/ eller som kommentar på denne tråden.

Det er ingen garanti for at ditt bilde blir brukt, men det er jo mest stas å kunne bruke våre egne bilder så de prioriteres.

-Cappern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer