Gå til innhold
stoppitide

Samletråd for innlegg om hjemmeside anno 2015

Anbefalt innlegg

Tenk litt på hva som er sikrest mht å dele personopplysninger. PayPal skal ha alt av opplysninger uten at du har kontroll på hvem som får rak i det. VIPPS er det bedre kontroll på, men jeg foretrekker nåværende metode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har problemer med å laste opp bilder og får feilmelding. Noe galt hos meg eller på siden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk litt på hva som er sikrest mht å dele personopplysninger. PayPal skal ha alt av opplysninger uten at du har kontroll på hvem som får rak i det. VIPPS er det bedre kontroll på, men jeg foretrekker nåværende metode.

Jeg tror Paypal er relativt sikkert når det kommer til personvern og sikker betaling. De er gamle i gamet, og har lært av sine feil. 

Litt info om sikkerheten rundt Paypal generelt: https://www.thebalance.com/is-paypal-safe-315818

og for de spesielt interesserte Paypals egn Privacy Policy 

Paypal er et alternativ, men jeg tror ikke vi kommer til å sitte med de som eneste alternativ. Vi har noen krav som må være oppfylt, og betalingsleverandørene har noen krav. Så får vi se hvor vi havner.

Takk for alle svar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har stemt på Vipps som jeg mener er enkelt for meg! Når det er sagt så er jeg også fornøyd med nåværende løsning og tilpasser meg den løsning dere måtte ende på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fordel med Paypal for klubben er kanskje at man kan ha det som automatisk fornyelse av medlemskapet. Så blir man bare trukket hvert år. Mindre styr, mindre purring :P  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fordel med Paypal for klubben er kanskje at man kan ha det som automatisk fornyelse av medlemskapet. Så blir man bare trukket hvert år. Mindre styr, mindre purring :P  

Det er sant at Paypal har mulighet for automatiske trekk, det gjør det jo lettere for alle.

Vi snuser også på Klarna, de har også en mulighet for automatiske trekk og flere måter å betale på tilpasset oss her oppe på berget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg har lagt merke til at forum-oversiktene ikke viser nye svar i tråder.

Eksempel: https://www.desmodromene.com/index.php?/forum/13-strada-turer/

Flere av trådene har nyere svar enn det som vises i oversikten.

(For eksempel trådene Spontantur 2018-tråden, Vågslid-turen men flere andre også. Det gjelder også andre underforum.)

Antall svar vises heller ikke korrekt i oversikten.

Spontantur-tråden vises som 16 svar i oversikten, men har faktisk 19 svar.

Så lenge det er slik er det vanskelig å lese forumet og få med seg det som skjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer