Gå til innhold

Deppefest, LØRDAG 27. OKT. 2018


Inajoy

Anbefalte innlegg

På 12.9.2018 den 21.08, Inajoy skrev:

God kveld godt folk 😉

Pris pr. hodet for kvelden er kr. 249.

For denne summen får du fritt valg i herlige italienske pizzaer, hjemmelaget salat, brød og aioli. Drikke kommer utenom.

Siste dag på påmelding er 1. oktober. Dette er et ønske fra Resturant Caspar, da de har andre gjester og arrangementer denne lørdagen.

Men jeg kan lover dere god mat og drikke, da jeg har benyttet meg av tilbudet resturantene og lokalene har i ulike private arrangementer selv 👍

Gleder meg til å se dere, jeg har fått spørsmål om antrekk. For meg kan du komme i skinndress med eller uten hjelm. MAO, ingen stiv Resturant, men casual og komfortabelt. Men glem ikke 😀 (smilet)

Kommer 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 23.10.2018 den 9.11, Duracell skrev:

Hei Geir, mener Inajoy sa noe om at vi skal vippse henne 249,- send henne mld på facebook.

 

På 23.10.2018 den 7.45, Geir Dugstad 749dark skrev:

Hei inajoy..

mulig du har skrevet noe om det , men betaler vi der .. eller er det forskuddsbetaling på maten ? 

🤪😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig Casparpizzaparty med 20 litt deprimerte, men mest glade 😉 Desmodromer.  Samtidig som de fleste av oss pakker ned sykkel og skinndress for sesongen går Styre & Stell inn i intenst planmodus for neste år. Da passer det egentlig bra å treffe hyggelige medlemmer som ser ut til å ha glede av foreningen og hygger seg i hverandres selskap = motiverende.

På gjensyn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Takk for en trivelig aften!

Litt leit vi måtte vente så lenge på servering, men jeg gav tilbakemelding på at jeg ikke var særlig imponert over kveldens kelner vi hadde fått til bordet vårt. Men det var hyggelig å se dere alle som var der 😀

 

Min datter knipset disse 2 bildene, mere har ikke jeg 😉

 

IMG_3052.JPG

IMG_3048.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer