Jump to content
acerbis88

Desmodromene Rogaland på Ducati Weekend 2018

Recommended Posts

Desmodromene Rogaland på Ducati Weekend 2018

Rogalendingene lastet opp biler og hengerer å fylte opp 2 pitbokser under årets DW. 

Flott arrangement som alltid og topp stemning både på og utfor banen. 

Bildene taler seg selv 🙂 

IMG_0852.jpg

IMG_0854.jpg

IMG_0855.jpg

IMG_0858.jpg

IMG_0875.jpg

IMG_0877.jpg

IMG_0880.jpg

IMG_0882.jpg

IMG_0889.jpg

IMG_0894.jpg

IMG_0895.jpg

IMG_0897.jpg

IMG_0898.jpg

IMG_0899.jpg

IMG_0904.jpg

IMG_0909.jpg

IMG_0910.jpg

IMG_0915.jpg

IMG_0919.jpg

IMG_0921.jpg

IMG_0924.jpg

IMG_0925.jpg

IMG_0926.jpg

IMG_0927.jpg

IMG_0929.jpg

IMG_0932.jpg

IMG_0936.jpg

IMG_0940.jpg

IMG_0941.jpg

IMG_0944.jpg

IMG_0946.jpg

IMG_0909.jpg

• Thanks 1

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Upcoming Events

• Aktive Tråder

• Gira på litt Sørlands idyll?  Reprise fra fjordårets fantastiske tur til Kristiansand via fjellet. Lørdag 20/6 til Søndag 21/6.  Ruten blir ca Sandnes/ Stavanger - Sirdal- Tonstad- Eiken- Evje- Kr.sand og blanding av fjell og kysten hjemover. Ingen E39 og bare fryd.  Overnatting på hotell i Kr.sand ( Comfort Hotell) midt i byen, pils og en god middag i sommervarmen😎 Ca 900 +- for 1 natt inkl nydelig frokost.  Midt i byen.  Overvåket og avstengt innendørs parkering på hotellets område.  GoCart løp på Evje banen på hjemveien 🙂  Kanskje vi treffer på noen Sørlendinger eller andre på Ducati der nede også?!🙂  I følge dagens værprognoser for kommende helg, så står det ikke på været iallfall. Men med forbehold.  Noen som kunne tenke seg å være med?  Vi reiser nå uansett 💪🏻🏍💨 Oppmøte Circle K Lura kl 10:00.  Hver enkelt ordner seg selv hotell rom på Comfort Hotell Kristiansand. 
    • Litt bilder fra vår midtukes minitur fra nord Rogaland! Godt oppmøte midt i uken med kjempeflott vær. Det ble en tur østover mot knapphus via hervik og skjoldastraumen. De få heldige som hadde muligheten fikk seg til å med en "kjøredresspils" 🍻   Takk for laget til dere som deltok ✌ Må det bli mange flere 👍
    • Nei, vi bruker ikke det lenger. Hvis du lurer på om du trenger det for å oppnå medlemsfordeler så er metoden at man logger seg på hjemmeside eller FB Medlemsgruppe i 'kassen' og således dokumenterer gyldig medlemskap.
    • Hei! Hvor finner jeg mitt medlemsnummer? Mulig jeg er blind men finner det ikke i e-post, ikke på profil, ikke på "mitt medlemskap". Takk for hjelpen 😃    
  • Create New...

Important Information

Ved å benytte denne siden godtar du våre Privacy Policy og Guidelines