Gå til innhold

Jubileumsfest 30 år


TMoen

Anbefalte innlegg

30 Års Jubileum – Norsk Ducati Forening Desmodromene

Visste du at det i år er 30 år siden Norsk Ducati Forening Desmodromene ble startet?!?

Dette må markeres! Mange av dere har allerede fått en stilig Desmodrome plakett/skilt som en del av markeringen.

Ett 30 års jubileum fortjener også en feiring. Vi ser for oss at vi arrangerer en fest, tilstelning eller aktivitet utpå høsten. Her kommer du inn: Har du noen forslag til hva vi kan gjøre? Kom med forslag om sted, aktiviteter og gjøremål. Alt tas imot slik at vi kan planlegge et kult arrangementet. Legg inn ditt forslag direkte inn her som svar på denne tråden, eller send på email ([email protected]) dersom du heller ønsker det. Det finnes ikke dårlige forslag og alle mottas med takk!

 

Fortsatt god sommer med mange utsøkte mil på din Ducati!

Med vennlig hilsen

Kjetil og Torbjørn

(Styremedlemmer)

 951149686_Desmodromeheader.png.dda391746d31851cfa8a1674ab80bdf8.png

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubileumsfest blir stor stas, gleder meg allerede 🍾🎊🥳

Kunne vært gøy med f.eks. Vindfjelltunet gjestegaard eller annet hotell/gjestgiveri med valgfri overnatting. Tyrigrava er rimelig nostalgisk. Restauranter som er mulig å nå med tog som også har gunstig mc parkering, som Stand på Stabekk kunne vært noe. Eller hva med rekecruise i Oslofjorden en kveld?

Gøy med aktiviteter også, klubbmesterskap i utslag på DB-måleren med bare stemmebånd, klubbmester i dekk-kast, eller den italienske nasjonalsporten boccia!?

Mulighetene er mange. Ser frem til å se hva andre spiller inn som forslag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen 

Jeg har følgende forslag:

 Jeg nevnte dette for Kjetil under DW, så jeg foreslår jubileumsfest på Kragerø Resort 5/6-10.
Grunnen er beliggenhet,kapasitet, mulighet til eget  opplegg/møte/sammenkomst med  fks Moto GP visning , eller annen visning av interesse i  opptak ,eller Ducati informasjon/visning av sykkel fks. Kanskje få stille ut en ny eller ombygd Ducati eller begge deler? Quiz?
 
Vi kan da ha muligheten til å kjøre egen sykkelen dit, de fra Vest kan lettere komme dit osv. Det viktige er vel å komme sammen og gi medlemmene et minne uten alt for ambisiøst opplegg. 
 
Pris inkl 1 overnatting,frokost,lunsj,middag, kaffe,te,frukt hele dagen, leie av møterom, oppfølging av vert , fri innendørs og utendørs parkering og inngang til Spa.
 
Std dobbeltrom 1 person/døgn 1660,-
Std dobbeltrom 2 personer/døgn 1360,-
(Stående tilbud fra Kragerø Resort)
 
Dette opplegget krever litt raske avgjørelser, spesielt med hensyn til sted og dato.
Kragerø Resort 
 
Mvh Morten 
  • Liker 1
  • Takk 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott innspill, Morten! Jeg synes personlig dette er et godt forslag og noe jeg kunne tenkt meg å delta på! 

Hva synes dere andre? Gi gjerne en kort tilbakemelding om dette er noe du kunne tenke deg å være med på (ikke bindende!), alternativt andre forslag!

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jubileumsarrangement 2019. Desmodromene er 30 år!

30 års jubileumsarrangement for Norsk Ducatiforening Desmodromene er satt fra 5. til 6. Oktober på Kragerø Resort. Sett av helgen allerede i dag!

Vi ønsker alle Desmodromer rundt om i landet hjertelig velkommen!

Vi kan love at det blir en artig og interessant Desmo helg. Felles program starter med skinnjakkelunsj lørdag og vi avslutter helgen på søndag med MotoGP. Det blir åpninger i programmet til bad, spa, bar eller hva som måtte behage. Detaljert program kommer senere. Vi ser frem til å møtes på vakre Kragerø Resort, der det sikkert kommer en og annen røverhistorie i løpet av kvelden! 

 

Pris for hver enkelt er som følger:

Standard enkeltrom

Pris: Kr. 1660, - per person per døgn

 

Standard dobbeltrom

Pris: Kr. 1360, - per person per døgn

 

Prisen inkluderer:  

Overnatting med lunsj og middag, og frokost påfølgende dag.

Inngang til Kragerø Spa & Treningssenter

Veien dit:

Kragerø Resort ligger flott plassert med gode mc-veier fra sør, vest og nord - langs kysten eller via Telemarks indre skoger. Avtal gjerne direkte med andre dersom du ønsker selskap på veien, eller benytt tråden her for å høre om flere ønsker å kjøre sammen. Ikke fortvil om det regner, det er lov å komme i bil, arrangementet har ikke værforbehold. Kragerø Resort tilbyr parkering under tak både for bil og mc.

 

Påmelding:

Påmelding til arrangementet skjer ved melding i denne tråden OG at den enkelte selv bestiller rom ved Kragerø Resort . Bestilling gjøres via telefon 35 97 11 00 eller per mail til [email protected], med referanse 328133

Vi må vite hvor mange som kommer - forberedelsene koster penger, tid og krefter. Påmeldingsfrist: 19. September. Etter denne datoen vil bestillingen vil være bindende.

Vi har gjort en avtale med Kragerø Resort slik at de som ønsker en ekstra overnatting fra fredag, får dette til de samme prisene som beskrevet over. 

Hjelp til å spre informasjon om arrangementet. Jo flere som kommer, jo festligere blir det!

Med vennlig hilsen 

Styret

 

image.png.d6dbdf9c1442bb0b050dfcd8016ba5da.png

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer