Gå til innhold

World Ducati Week '20 -> '21 -> '22


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Litt tålmodighet, men f.o.m. 2022 ruller vi med ÖBBtil alpene i nye vogner. Kanskje flere linjer også?  Pr pers én vei fra en drøy tusenlapp og opp til Deluxe single med WC og dusj for drøyt 3.000 hver vei.

Tryggere og mer komfortabelt. Samme pris som å kjøre (kanskje billigere)(regn ordentlig på det selv hvis du tviler, inkluder kjede/dekk/andel service/hotell/bensin).

https://railcolornews.com/2019/11/28/at-inside-the-new-obb-nightjet-mini-capsules-family-compartments-and-deluxe-lounges/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkesterplass til WDW-paraden (hvis man ikke kjører i den selv) og en herlig italiensk restaurantopplevelse som vi prøver å få med ved hvert besøk. Hochey Bar Misano EDIT 2022: adressen var 20 Via dei Platani. Flyttet i ~2020 ned ved stranden - 27 Via Litoranea Nord

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Første steg på veien til Italia. Eller rettere sagt; veien hjem.

Togbillett på ØBB fra Wien. Deluxe kupé helt for seg selv. Billigere enn å kjøre distansen.

Foreløpig to til World Ducati Week.

 

511 medlemmer..... vi blir helt sikkert flere 😎 Deg eller Noen André?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, KvalheimRacing skrev:

Jeg planlegger å kjøre ned. Ikke 100% spikret enda, men høyt sannsynlig

Flott 👍

Bra at noen sier JA. Vi kan koordinere detaljene etter hvert. Jeg skal antagelig også kjøre ned, innom verksted og FC-Moto, så en uke i Schwarzwald, Alpene og Appenninene før WDW og noen dager i Dolomittene og Østerrike etter WDW. Så Wien og tog til Hamburg. Color Line Oslo-Kiel-Oslo

Nevnte jeg at det tilbys 20 minutter på banen? En vaskeekte MotoGP-bane.... 😎

Kjører på ødelagt bakdekk, men fy faen så kult likevel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, ja da er det mye mulig vi kan få til noe. For meg er det ish munchen -> Østerrike -> Nord Østlige delen av Italia, så vi får se. Men det er mulig jeg allerede er i Italia litt før WDW, har ikke spikret planene enda. Ja motoGP bane er kult^^, Har kjørt under 2minutter på Jeres i Spania 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...
  • stoppitide endret tittelen til World Ducati Week '20 -> '21 -> '22
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hei, bare til info, når jeg kjørte Tindevegen i fjor september med bil da var det en del grusvei og veiarbeid. Dette var fordi veien ble ødelagt under ekstremværet Hans men kanskje de ble ferdig med den i fjor?  
    • Synkroniseringa var bra. Så nå gjennstår det å pelle av luftfilterboksen igjen (for n'te gang) for å få satt på lokket, ja, den må ut av ramma for å få på plass lokket , og lokket må av for å komme til tomgangsskruen. Så jeg bør jo bore et hull i lokket for å komme til med en liten umbrakotrekker. Men, det gjør jeg alltså ikke. Tomgangen er stillt, og den kommer ikke til å forandre seg om jeg skulle endre på co'n via software Så ja, le dere bare i hjel når jeg om en stund, må av med lokket igjen.... Radiatoren er i orden. Den venstre vifta starter på 101 grader og den høyre på 104 grader. Bensintrykket har jeg målt til ca 3 bar, som skal være riktig. Så da er det bare å gå ut og endelig begynne å skru det hele sammen igjen, samt tro på at jeg faktisk kan stille med denne på banedag 23 Mai. Ja da jeg booket denne dagen visste jeg ikke at vi også skulle ha banedag, uka før. ikke visste jeg at vi også skulle ha halv dag. Men, jeg har lyst å bli med denne dagen også, så om helsa er ok og være virker greit, så kanskje...
    • Det hjalp ikke noe, så det må befinne seg en "usynlig" sprekk i innsuget, gummi som har løsne fra metallet pga irr, eller noe slikt...  Så da ble det å bestille nye innsug fra løvaas. Turte ikke spørre om prisen, men jeg håpa på ca max 600 pr stk. Så sjokket kom selførgelig da jeg henta de; ca 1450/stk. Kanskje ikke så rart, nå som kronekursen ligger et sted mellom monpolpenger og  mongolske togrog.🥴 (Og hvis noen tror det vil hjelpe å stemme Høyre neste gang, tar de helt feil.) Monterte med pakn cement (var kanskje unødvendig) i går, locktite på boltene, 5 Nm, på med trottlene, oppstart, stoppa etterhvert med et poff i vertikal innsug. men det viste seg at co sofware var stillt på 0 (null). 16 var utgangspunktet. Nå står den på 22. og co måler ca. 2.6% (er det litt høyt?) og går veldig fint. Jeg måtte skru lufteskruen neste inn på horisontal og ca 1 omdr ut på vertikal, for å få co lik på begge. Det er lett å måle de individuellt på denne, da den har to seperate anlegg, ikke noe krossover eller katalysator. Da gjenstår det å sjekke synkroniseringa igjen. Slik jeg har forstått det kan det være en lite forskjell her, til fordel for co likhet ? Måtte bytte toppdekselpakning på horisontal, og jeg hadde trolig brukt feil pakn cement. eJeg hadde brukt en ikke herdende som fungerer best med papir pakn og slikt? Monterte med en herdende silikonpakning. Også på de små feltene under kam "holderne". Bytta også endelokkene på venstre side på den toppen. Det lakk også kjølevæske fra de korte slangene mellom manifold og radiator. (jeg hadde en mistanke til at disse var dårlige, og burde ha bytta før😶) Rensa for irr på slange stussene og monterte de nye trange fine... Radiatoren var ikke så varm, under testen, på høyre side, i går. Så ikke kom her å si at jeg må tappe kjølevæske og demontere denne for fem💥x👹te gang, fordi den er tett, eller at termostaten er gåen🤣💩
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer