-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Petter Nyheim Larsen · Skrevet
+ 1 på omvei med KjetilF -
Jeg må dessverre også trekke meg. Elveseter er informert.
-
Av stoppitide · Skrevet
Ducati 100 år i 2026. På Misano-banen, som vanlig WDW-opplegg kanskje. Desmodromene kommer til å følge opp og hjelpe alle som vil nedover. Fly, tog, bil mulig, men Ducati best. Det står mye om tidligere turer på hjemmesiden - nedover i det kapittelet du nå er i. Alpekjøring, fabrikkbesøk, dine egne 20 min på banen. Du kan jo begynne der og kjenne om det frister. Dette blir en tur og en feiring man ikke får til uten tilstrekkelig beslutningsdyktighet. Rett og slett uegnet som spontantur. Dere må bestemme dere, vise interesse og gjerne tidligst mulig. Uten dette kan vi ikke få til et skikkelig fellesopplegg for medlemmene. Selvfølgelig mulig å bestemme seg i siste liten, men da er fly/ferge/hoteller dyrere/fulle, gratiskjøringen 20 min på banen full og fabrikkbesøk fullt. Spør i vei for å få oversikt over din/vår tur 😎 -
Av stoppitide · Skrevet
Det var synd. Hold et øye med værvarsel de nærmeste dagene i tilfelle det snur - kan jo hende rom er ledig hvis lysten til å kjøre også snur. -
Av Erik Olsson · Skrevet
Beklager, men jeg trekker meg også fra denne turen pga værprognosene; motivasjonen for å kjøre under de spådde forholdene er dessverre for lav. Rom er avbestilt.
-
Anbefalte innlegg