Gå til innhold

Ny her og førstegangs eier av Ducati


ThomasKr

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har nylig kjøpt meg en Ducati Diavel Carbon 2015 modell og fant Demodromene først på Facebook, så da tenkte jeg et medlemskap her kunne være det rette. Har ikke alt for mye tid til kjøring men har bestemt meg for å prøve å prioritere litt mer tid til noe jeg setter veldig pris på. Spesielt med denne nye sykkelen.

Bor på Lørenskog, rett utenfor Oslo. Kjører som regel trygt men gjerne med fart som passer etter forholdene og ikke nødvendigvis fartsgrensen. Hatt MC lappen kun 4 år men er selv 44 år. Har ingen erfaring fra banekjøring men ser at det arrangeres banedager bla. her.

 

Håper å møte likesinnede på tur og treff.

 

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Thomas :)

 

i Desmodromene er vi en salig blanding av flotte folk - med fellesnevner at vi har 'tatt litt av' i lidenskapen til smykkene fra Bologna. Samhold, lave skuldre, latter og fin kjøring.

 

Det er lett å skli inn i miljøet. Vi blir liksom automatisk bestevenner når vi møtes på Ducatiene våre ;)

 

Første tur blir antagelig til Vålerbanen søndag for å se på NM-runden (se Spontanturtråden under Strada). Løpene begynner kl 12.30. Deretter ANBEFALES banedagen på Rudskogen lørdag 22. august - tilrettelagt og med instrukson for alle erfaringsnivåer.

 

Løpende spontane småturer utover høsten og siste offisielle Stradatur er Espresso Tour.

 

Blir du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer