Gå til innhold

DUCATI 999S/ 749S 05/06 til kjøpes ?


Kenny

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er ute etter en Ducati 999s med full termi anlegg 05/06 modell eller 749S ? ingen ute på finn.no av den års modellen så derfor prøver jeg meg her.
send meg en privat ml hvis noen skulle ha noe til salgs.

 

Mvh

Kenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Første fem mil på landeveien i går. Ingen lekkasjer. Sykkelen er fantastisk å kjøre, går veldig gått. Jeg har aldri kjørt noe morsommere i svingene, og svingene har aldri vært mer lettkjørte. Men, nakken får jo kjørt seg litt da . Unødvendig å si at jeg ikke planlegger innkjøp av bagasjebrett og store sidevesker til denne, hehe. Siste sjekk for lekkasjer i dag, så sjekk og ev. justering av CO igjen. Feste Db killere bedre og litt eksospasta i skjøtene. Så tenker jeg denne endelig er friskemeldt. Så var det "bare" sjåføren igjen da....
    • Javel, syklene skal være korte nå ja. Så man ikke får plass til skiltet en gang. Man kan vel feste det nede ved bakhjulsbolten da. Som HD gutta gjør. Før hadde vi plass til både passaskjer, bagasejebrett, og skilt. Det var tider det. Anng bolt on mod: Faktisk kunne jeg trengt andre speil til min nye 999. Under prøveturen i dag opplevde jeg for første gang at jeg må dytte albuene ut, for å se i speilene. da begynner de å bli smalt. Prøveturen gikk forøvrig fint. Sykkelen er vel det lekreste jeg har kjørt, på alle måter. men nakken får jo kjørt seg da, på en sånn type sykkel. På FB luftes det merkelig nok mye ønskes kjøpt sykkel innlegg. Men "rant" gjerne om det også😃
    • ... forresten; skal vi "rante" litt om alle de syklene som LUFTES på facebook? Blir det mere luft nå så 😆
    • Jeg finner ikke arkene med statistikk over skilt-tapsmeldinger🙃 Dette er ofte produkter skåret ut av enkle metallplater og/eller dårlig karbon. Ekstremt lett å kopiere. Flott fortjeneste. Kanskje. De nyere syklene er for korte. De rekker rett og slett ikke helt tilbake til der skiltene må stå for å ikke bli flerret av ved dype fjærutslag. "Tail tidy" kjøpes inn likevel. Tilsynelatende ukritisk. Skilt flerres av eller står i fare for dette. Jippi - da monteres skiltet bortimot horisontalt. Stilig, men ulovlig og må etter hvert byttes ut mot noe som funker (original?)(annet fabrikat?). Mye ubrukelig rusk og rask skal bytte eier. Litt usikker på om dette faktisk blir solgt. Dette er et av bestselgerproduktene i kategorien "bolt on mods". Blinklys og speil er andre schlägere. Listen stopper ganske brått opp når vi nærmer oss ti forskjellige produkter? Jeg er selvutnevnt "chief mod addiction enabler" og skal først og fremst være støttende for medavhengige. Dog skal sies at jeg er mest begeistret for funksjonelle mods, gjerne selvlagete og hvis de er "bolt on" er det fint hvis de virker og holder en stund. Eventuelt kan vi også bare gi faen og la alle holde på så mye de vil.     
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer