Trenger litt div deler.
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
personlig ville jeg nok ikke ta 50 mil til med det dekket, har selv kjørt dekk så langt ned, men da er det stort sett vært rett til løvaas med sykklen eller tatt med felg og nytt dekk til løvaas 🙂
-
Av trond stian borge · Skrevet
Jeg skal bytte dekk på torsdag hos Løvaas. Bør jeg la sykkelen stå frem til det eller kan jeg kjøre 50mil til? Hva er erfaringen deres? -
I dag skjedde dette, rakk å stoppe og ta et bilde langs veien 🙂
-
Av stoppitide · Skrevet
Ler så det romler her 😆 Foreningen har vært gavmild og ved meg sørget for at Per Borges avhengighet av reise-slippers har vært dekket i mange år. Det er flere på lager.😎 Noen grønne har påpekt at de ikke bør være bare engangs https://dinside.dagbladet.no/reise/kaster-millioner-av-slippers-spinnvilt/84722979 -
Av stoppitide · Skrevet
Greit dette? 🙂 Påmelding nå med en gang, like gjerne. Eller senest onsdag kveld. V E L K O M M E N
-

Anbefalte innlegg