Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har lurt en kamerat til å kjøpe seg en monster, så nå må jeg stille opp med litt øvelseskjøring.

Noen gode tips til kommunikasjonsutstyr? Gjerne noe man kan bruke til telefonering ellers også.

Skrevet

Telefon med plugg i øret? I tilfelle man må ha noe, men foreløpig ikke vet hva. Noen hjelmer har mer eller mindre ferdig opplegg som er rettet mot et bestemt merke. 

Skrevet

Kanskje prøve, men tror det blir for mye støy med standard utstyr.

Nå er i alle fall det viktigste på plass etter drøye 90 effektive mil i dag (halvparten på to hjul i kveld)

Gjest Bjørn Frisell
Skrevet

Ville anbefalt alt fra cardo utenom freecom 1+(kun for fører og passasjerer)

agmshop.no har gode tilbud og rask levering, for duo sett så man får med 2 i pakka. Sparer endel penger og det er de gode jbl høytalerne til slim, packtalk bold og freecom 4+.

https://www.agmshop.no/cardo/294-1056/cardo-freecom-2-plus-duo-dobbeltsett--for-2-personer

https://www.agmshop.no/cardo/63000033/cardo-packtalk-bold-duo-dobbeltsett--for-2-personer

https://www.agmshop.no/cardo/63000041/cardo-packtalk-slim-duo-dobbeltsett--for-2-personer

Kan virke dyrt, men kvalitet koster akkurat som ducati 🙂

Lykke til med valget.

Skrevet

Takk for tips! 😀👍🏻
Vi gikk for en cardo packtalk slim og har kjørt en runde. Meget fornøyd. Til andre tvilere: slenger meg på anbefalingen!

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Jeg er også med, datoene reservert i kalenderen min, rom booket hos Elveseter. Både Diavelen min og jeg er allergisk mot all form for grus og vil i så fall vurdere enn alternativ rute der det kan være aktuelt.
    • Fra side 131 om motorsykkel. Jeg er fremdeles veldig underimponert over hva "ekspertene" klarer å koke sammen. Det kanskje verste er at de tilsynelatende er godt fornøyde selv - de samme folka som har brukt hele sin arbeidstid på å redusere ulykkene i mange år - bruker nå årevis på å finne ut hva som ikke funka og så kommer de opp med, mer eller mindre, de samme idéene igjen. Rundet av med å proklamere at de skal endre motorsyklistenes adferd MED HOVEDSAKLIG TVANG. Det neste? Skatt? 🤔 Vel, vel - les i vei. Gidder ikke? Skjønner det godt. Kortversjonen er at det blir litt innblanding, litt tvang, litt hyggelig holdningsprat, en og annen gul vest, MYE informasjonsinnhenting og annet kontorarbeid. Forsåvidt hyggelig at vi tilsynelatende, om ikke annet, kan fortsette å kjøre Ducati på vei og på bane 😎 Nasjonal tiltaksplan for trafikksikkerhet på vei 2026-2029.pdf
    • Temadagen hos Løvaas på lørdag AVLYSES pga få påmeldinger. Vi får håpe interessen er større neste gang. Mulig mange har fått med seg det meste på mc messa eller ikke er klar for å planlegge mc sesongen ennå.  Uansett så er en tur til Holmestrand og Løvaas alltid morsomt, hyggelig (kanskje dyrt) for de som tar seg en tur. Sees om ikke veldig lenge på 2 hjul😁
    • Mnja, det blir muligens en helt ny klassiker i rødt som begynner på M😉🏍🇮🇹
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer