Tusen takk til de frivillige for et fantastisk arrangement! Gjennomføringen var upåklagelig og stemningen var toppers. Gleder meg til neste gang.
IMG_5701.mov
Hei igjen Jon, og alle dere andre. Tok noe lenger tid i dag med saker og ting, men kjører fra Horten hvert øyeblikk. Bildene viser oppsett med nytt tilhenger tilskudd 🙌😄. Så lenge det varer…. Vi har mye å snakke om alle samme. Vi sees
Anbefalte innlegg