Gå til innhold

Regulator til overs?

stoppitide

Anbefalte innlegg

Til min Monster som ikke har ladestrøm ut av regulatoren sin. Delenummer 5404 0111c

Den må virke, være rimelig og befinne seg i Oslo-området.

Kompatible modeller (visstnok):

- Ducati Multistrada 1000 (2003-2004)

- Ducati Streetfighter 848

- Ducati Streetfighter 1100, S

- Ducati Superbike 1098, R, S, Tricolore

- Ducati Superbike 1198, R, S

- Ducati Superbike 749, R, S

- Ducati Superbike 848, EVO

- Ducati Superbike 999, R, S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Fremtidige hendelser

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Før og etter 🙂   Det som beveger seg i videoen nedenfor er bare kjedet  
    • En god dag for sykkelen😎👍 Drevboss nytt i juli, men i tillegg var "quick change sprocket carrier" slitt/utgått på km/kaputt. Skjer hver 80-90.000km. Da ligger det ikke lenger tett på/rundt drevbosset og kan flagre litt. Laget for å kunne bevege seg litt sideveis, sentrere seg, på bosset og rykkutjevnerne, men hos meg var rykkutjevnerne også slitt. Det skjer omtrent på 100.000+ Det går fort nok unna når man forbereder seg godt og er motivert. At tilsynelatende mange/nesten alle Ducatideler svikter etter omtrent 100.000 er interessant eller i hvert fall praktisk nyttig kunnskap og ikke noe å klage på. Ny carrier og Øysteins donorMS sine lite brukte rykkutjevnere på plass rett før regnvær. Alt renset, pusset og smurt. Halvannen times jobb er innafor😎
    • Ikke riktig klokt, men opp kl 06 og avgårde 07 🫣 Fuktig asfalt til opptørking i åttetiden og 15-16-17 grader = koselig turvær.  Oslo, Skar, Sylling, Vikersund, Krøderen, Sigdal, Åmot, Hokksund og morgenkaffe kl 10.30 i Asker. Litt deilig å være tidlig ferdigkjørt.
    • Hei, siden det var litt usikkert med «Veien»-turen denne helgen og endret dato, planla Erik og jeg en 2-dagers tur til Telemark. Telemark er generelt litt vanskelig tilgjengelig for oss med noe transport ned til Kongsberg.   Dag 1: Dessverre måtte vi starte turen fredag morgen i regnvær, men etter Enebakk var det fint. Vi kjørte rundt 450km den første dagen på superfine veier til Straand hotell.   Dag 2: Dessverre fikk jeg et batteriproblem med Diavelen om morgenen da vi ville dra fra hotellet men de hadde noen verktøy og en booster på hotellet, og vi klarte å få sykkelen i gang. Men på grunn av batteriproblemet bestemte vi oss for en annen rute hjem enn opprinnelig planlagt....... ikke optimalt på  ferge hvis du ikke kan slå av sykkelen.   Til tross for noen problemer på dag 2 en veldig fin tur med stort sett perfekt vær og superfine veier.  
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer