Hobby_DUC Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 Har noen erfaring med uoriginal H4 innsats for klassisk monster 96 - 07? Klarglass? Kinaskrot? Reflektoren på Boschen er temmelig matt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg er veldig fornøyd med den moderne "bøtta" jeg har - MYE bedre reflektor og klart glass. Universal sak. Litt mindre, så jeg trengte to 5 mm spacere. Philips extreme vision topper det hele. LEDløsningene har blitt gode og kan kanskje funke... men muligens dumt å kombinere med matt reflektor/glass? Hvis LED byr på problemer er det ofte pga manglende dybde i "bøtra". Kom gjerne med oppfølging på prosjektet. Artig å se hva folk lander på. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobby_DUC Skrevet 6. november 2022 Forfatter Del Skrevet 6. november 2022 Hjemmelaget kåpe er nøye tilpasset original kaster. Ergo må fasongen være identisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Ok - har du sjekket hva en ny original koster (evt pent brukt)? De blir uansett ikke fantastiske, men sikkert bedre enn den du har. De Philips pærene jeg nevnte er overraskende mye bedre enn vanlige pærer, så kanskje trenger du ikke å ty til LED. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg