Clutch og Bremsehendel TWM, Hyperpro styredemper etc
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Jonathan Cudmore · Skrevet
Hei🙂 Jeg vil gjerne få målt lyd! Frekventerer mellom Lier og Oslo. NB! Kunne også vært en fin anledning til å levere tilbake et kjedeverktøy fra lenge, lenge siden! -
Av stoppitide · Skrevet
Ja, sesongen er i gang og vi inviterer til kjøring på Ducati sammen med likesinnede. Vi tar vare på oss selv og hverandre med tilrettelagte og trygge arrangementer. For at flest mulig skal benytte seg av muligheten tilbyr vi forhåndstesting av lyd fra eksosanlegg. Vi vet at noen går glipp av veldig viktig utvikling fordi de frykter å ikke få kjørt pga for høy lyd. Når vi likevel er på tur så stopper vi her og der, tar gjerne noen omveier og får testet flest mulig. Meld fra her eller send mail til [email protected] om hvor du/dere holder til. Kanskje vi får til testing i nærheten. VELKOMMEN! https://www.desmodromene.com/forum/21-banedager-for-ducatister-i-desmodromene-og-noen-heldige-gjester/ -
Av stoppitide · Skrevet
Jepp - muligheten har vi ordnet på dugnad. Av og for Ducatister. Omtrent samme distansen fra Bergen og dagene ligger klare for bestilling. Velkommen! -
Av Per-Harald Remme · Skrevet
Da kjøper jeg en dB måler og prøver det samme. Synd å demontere et så dyrt eksosanlegg 🙂 Jeg bor i Bergen, men blir selvfølgelig med på Rudskogen om muligheten er der👍 -
Av stoppitide · Skrevet
Han var innafor og fikk kjørt. Vet ikke hvordan dette håndteres på Vålerbanen. Vi arrangerer på Rudskogen og håper du blir med😎
-

Anbefalte innlegg