GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig hyggelig lÞrdag pÄ LÞvaas.

Legger ved noen skrytebilder fra MotoGP ,Buriram đŸ‡č🇭 for to uker siden. Vi vet jo alle hva som gjelder đŸâ™„ïž

Ps. Lars var mere opptatt av paraplyen đŸ˜‚đŸ€ŒđŸœđŸ€Ș

IMG_1860.jpeg

IMG_1805.jpeg

IMG_1800.jpeg

IMG_1796.jpeg

IMG_1660.jpeg

IMG_1653.jpeg

IMG_1649.jpeg

• Liker 2
  • Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive TrĂ„der

• Aha, det var deg. Ja jeg sĂ„ vedlegget, men ble ikke sĂ„ veldig bekymra.  Jeg skal ikke bruke de i saltsĂžrpe, knapt i regnvĂŠr. Selger er veldig seriĂžs, jeg har handla brukte deler der fĂžr.  Butikken har kontrollert felgene for kast. Det er ingen kjente reparasjoner. Lakken ser original, hel og fin ut, ingen bobler. Jeg har sett bilder uten tegn til slag eller sprekker. RĂžntgen eller annen profesjonell kontroll hadde selvfĂžrgelig vĂŠrt en fordel.... Disse kan forĂžvrig ikke smmenlignes  med gamle stĂžpte magnesiumfelger fra 70- og 80-tallet. Smidde MAGTAN fra 2000 tallet har en helt annen konstruksjon og kvalitet. Fabrikken er en av de som har produsert slike MC hjul lengst. Litt om produksjon og tester her: https://jb-power.com/en_us/products/magtan/?utm_source=chatgpt.com#Story Fikk en drĂžss med slike bilder:
    • Kult! Og sĂ„ finnes det et men... Jeg svarte deg pĂ„ ducati.ms og uttrykte min store skepsis til magnesiumhjul. Vi kan ta det her inne hvorfor Magnesium er skummelt TĂ„ler slag dĂ„rlig. Aluminium bĂžyer seg, Magnesium sprekker Korroderer, er avhengig av heldekkende lakk. SĂ„r i lakken skaper lokal korrosjon Om jeg hadde vĂŠrt deg sĂ„ hadde jeg kjĂžrt rĂžntgen pĂ„ felgene fĂžr de havner pĂ„ sykkelen. Selv om det er mest til banekjĂžring, sĂ„ er konsekvensen av en kollapset felg store pĂ„ Rudskogen ogsĂ„.  
    • Takk, med den fraktprisen sĂ„ dukker de nok snart opp. Satser pĂ„ Ă„ fĂ„ de montert i lĂžpet av Juli
    • Bestillte disse brukte felgene til 999,en,  pĂ„ ebay fra Japan i dag. 6.36 kg innkl lager/spacer pluss drev og drevnav.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä benytte denne siden godtar du vÄre PersonvernvilkÄr og Retningslinjer