Når du er på verkstedet kan du be om å få kjenne på dette dekket når det er tatt av. Det er skummelt hvor tynt det er når man er på corden. Én skarp grusstein kan være nok. Jeg skvatt skikkelig da jeg for første og siste gang kjente på dette og har siden den gang aldri kjørt så langt.
personlig ville jeg nok ikke ta 50 mil til med det dekket, har selv kjørt dekk så langt ned, men da er det stort sett vært rett til løvaas med sykklen eller tatt med felg og nytt dekk til løvaas 🙂
Anbefalte innlegg