Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmmm...... Vi snakker ikke om litt turbulens, men veeeeldig mye, så mye at det ikke går an å kjøre i de hastighetene mer enn minutter av gangen.

 

Kjøre uten? synes jeg nevnte at det ikke var aktuelt! :blink:

Bytte sykkel, neppe! :angry:

 

Jeg tenkte du hadde masse om temaet, etter alle de lange Europa turene dine! Så derfor kunne vi jo poste det her, slik alle kunne få litt nyttig info!

Tankveske; lavere, høyere, lengre fra kroppen, nærmere kroppen? 

 

Men jeg kan jo ta ditt råd: kjøpe Goldwing, eller stå å kjøre. ;):D

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne ut mer konkret "hvor skoen trykker" så kan man reise seg litt opp, flytte seg litt frem/tilbake, tape fast tankvesken frem/tilbake og ekperimentere med vindskjermer.

 

Muligens er tanken på nye Monster så høy at dette blir trøblete...

 

Alle mods har en konsekvens, også bruk av tankveske. Høyere skjerm gir endret luftstrøm, men kan være vellykket. Finnes det høyere sete til denne?

 

På min Monster har jeg brukt Zero Gravity Sport Touring skjerm og Corse skjerm. Mer beskyttelse av ST, men litt støyende turbulens oppunder hjelmen. Corse mindre beskyttelse, men jevnere luftstrøm som dermed bråker mindre. Jeg kan få det skremmende stille ved å stå oppreist, men det er en dårlig deal. Mine konklusjoner er nesten garantert å ikke være gyldige for nestemann - alle er forskjellige i den grad at det er unike løsninger for alt og alle.

 

Man må bare forsøke å finne ut av det. Finnes det en løsning gir det en god følelse - hvis ikke må man nesten bare tåle ulempene som oppstår... 

 

Rumpetaske, Kriega sekk, tailbag uaktuelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer