-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Hvor begynner man? 😎 Så mange blide fjes og så bra fokus på trygg og lærerik kjøring. Det var ekstra mange som utviklet sine førerferdigheter i dag. Takkelisten er som alltid skikkelig lang: Tekniske kontrollører Peder og Morten, Corsegeneral og instruktør Aleksander, assisterende Stevneleder HyperMotard Gunnar, Gule instruktører Per og Egil, stadig og stødig Rød instruktør Marie, mangeårig ryggrad og holdeordensjef Marix + instruktør og mann André + arvtager og dagens smildistribuerende debutant Hanna, Løvaas' folk og denne dagen spesielt Ole Bjørn som stjerneinstruktør, Ekergutta som alltid støtter, mekker og deltar, Rudskogens damer Laila og Anne, Rudskogenburgeren som nå endelig har blitt god å spise, Regnellfamilien og Regnellhunden som alltid stiller opp, overnattingsgjengen/Chevygutta Rebell-Ringheim og support Jon for at de viser hvordan ting kan gjøres (håper jeg ikke har glemt for mange)(nominér gjerne flere til listen) OG SIST, MEN IKKE MINST DELTAGERNE ♥️ Normalt ville vi vært 40 - 50 deltagere (samme antall skiltsykler som i glansdagene) på en så flott dag, men vi var bare noen-og-tretti denne gangen. Desmodromenes økonomi er fremdeles god, men så dyr som en full dag på Rudskogen er må vi i mangel av fullt hus, være forsiktige. Kanskje har vi vært plaget av rentenivå, kriger i verden, pessimisme og andre nedturer så lenge nå at det blir vanskelig å bestemme seg for å gjøre noe hyggelig plutselig? Noen mente alternativt at fotballkampen (VM Norge Frankrike) var i veien. Kanskje. Vet ikke. Uansett umulig å gardere seg mot siden vi var langt inne i ønskelister og forhandlinger med Rudskogen da grupper og kampoppsett ble ordnet av FIFA. Medlemmer, frivillige, styre & stell gjør sitt beste og det er ganske forbanna bra👍Likevel måtte vi dessverre avbestille de berømte spesialtjenestene fra Grønn-gruppe-Frank og fjæringsoppsett fra Esp1-Tech. Husk at vårt segment er basert på Ducatis for tiden 2,5% markedsandel. Andre arrangører har de "resterende" 97,5% å selge seg til. At vi da likevel får til det vi får til er ganske spektakulært og må skyldes at våre Ducatistmedlemmer er ekstra engasjert i sin hobby. Takk og pris! Importørens folk var enda travlere enn før og kunne ikke komme. Labert sykkelsalg i Europa og trangere økonomi gjør sesongen deres krevende + at Ducatifabrikken forventer fokus også på MX og Enduro. Godt at vi da har Ekers og Løvaas' bidrag. *her er Per i gang og instruerer med armer og bein i Gul gruppe, Tusen takk Per. Dette kan du! *Chevygutta med staselig oppsett. Se den hengeren!!🤪 *Ekers karer med pust i bakken. Flott at de alltid er med og hjelper til litt her og der hvis mulig. Respekt👍 *Foreningsveteran Regnell med venner og rikelig strømtilførsel kun centimetere fra baken. Takk for konsekvent tidlig påmelding og dermed moralsk støtte til Desmodromene. *Junior tar lappen neste år og bistår pappa med kjedesmøring. Praktisk læring og sikkert inspirerende for ham å være så tett på. Hyggelig og smart å gjøre det til familieaktivitet. *Regnellhunden er lojal humørspreder og med på alle banedagene *Hanna ser da rask og trygg ut?🏍️ *Instruktørpappa like bak *Legil og kompis (tross annet merke) nærmer seg ferdigkjørt *På vegne av flere deltagere i Rød gruppe takkes Løvaas' stjernemekaniker og Æresmedlem i Desmodromene (man blir det hvis man vinner NM) Ole Bjørn for inspirerende instruksjon. Han sa at han synes det var gøy å være på banen igjen også. Noen år siden sist. Det er ingen selvfølge at noen (f.eks. meg) i en alder av omtrent femtifemten år finner ny motorsykkelinspirasjon sånn plutselig. Tusen takk Ole Bjørn! PÅ GJENSYN ALLE SAMMEN -
Nok en vellykket dag på Rudskogen i et fantastisk vær, men det er synd at ikke flere er med å kjører. For oss andre er det jo luksus å å ha banen nesten alene hvor vi kan trene på sporvalg, blikkpunkt, sitteposisjon og knekkpunkt under trygge forhold og god veiledning. Til og med en «vanlig» Multistrada V4S med 19» framhjul fungerer bra, spesielt med Pirelli Scorpion Trail III dekk. Veldig god følelse og sitter utmerket i mitt tempo. Her er noen bilder fra dagens event. Multin klar for en dag med mye moro. Deilig med godt grep😎 IMG_6206.mov Det går unna i rød gruppe, men trygt og fort. IMG_6207.mov Sliten og fornøyd etter nesten 2 timer hjemreise😄
-
Av trond stian borge · Skrevet
Tusen takk til de frivillige for et fantastisk arrangement! Gjennomføringen var upåklagelig og stemningen var toppers. Gleder meg til neste gang. IMG_5701.mov -
Av stoppitide · Skrevet
Pausen over.... 20260626_190428.mp4 -
Av stoppitide · Skrevet
Det kommer flere hyggelige meldinger snart. Herlig dag. Pause nå - på fantastiske Rudskogen 😎 20260626_185407.mp4
-

Anbefalte innlegg