Desmothor Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Min 999s med slipper clutch slapp en skrue og en fjær. Lurer på om noe sånt er vanskelig å skaffe? Finnes det mange varianter. Har lagt ved bilder av clutch. Noen som har noen gode tips? DesmoThor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Forhandlerne har antagelig slike deler på lager. Ofte sender de i posten hvis du ikke er i nærheten. Ellers kan man sikkert bestille på nett, men det tar lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desmothor Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Utfordringen min er at jeg ikke vet hvilket merke/fabrikat clutchen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Hvis du kan vise frem og/eller gi målene (diameter og lengde) på fjær, skrue og "skiven" så tror jeg det holder. Det er vanlig å "tune" clutcher med fjærtyper og -antall. Det betyr antagelig at det ikke er særlig fare forbundet med å velge en annen fabrikant. Så lenge dimensjonene er riktige nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desmothor Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Mange takk. Da blir det en tur på Løvaas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Det er en god idè. Husk på at det er ekstremt lite kraft de boltene skal dras til med. Hold oss gjerne oppdatert med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kentis Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Thor, Om det passer med originale, så kan jeg ta med et sett til deg på jobb i morgen (Kan uansett ta med, så kan du jo selv få sjekke om det passer) MVH Kent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desmothor Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Takk til Kent. Fjæren jeg fikk passet. og takk til dere andre også for svar. Mvh Thor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg