Sånn ser det ut inni motorer
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Trond Bentzen · Skrevet
Sees på Elveseter, hva blir ruten deres imorgen? -
Av Ole-Petter Andreassen · Skrevet
Østfold gjengen i Nesbyen etter en våt seanse i dag. Gleder oss til å møte resten av gjengen på Elveseter i morgen -
Av Morten Evensen · Skrevet
PS har noen fine deler til MTS,n som du får billig hvis du beholder sykkelen😉 God tur til hele gjengen Veldig bra dekk, kan sikkert med hell brukes på andre typer sykkel -
Det ble 2 1/2 sesong til på SFV4 før jeg gikk til skrittet og byttet til Multistrada V4S. Herlig og meget komfortabel sykkel, spesielt på turer med oppakning. Fantastisk motor med heftig drag og godt moment. Trekker uanstrengt fra under 2500 rpm. Med stor lastekapasitet og sterk motor, så er det en fryd å kjøre med passasjer. Nesten 2 år og drøyt 14000 km med Multistrada V4S var det på tide med dekkskift. Standard så ble det levert Pirelli Scorpion Trail II. Det har fungert bra til og med på Rudskogen. Nå har jeg satt på Scorpion Trail III, er spent da de skal være mer sportslige. Noe dårligere på grus, men er ikke så glad i gruskjøring uansett. Dual compound bak, med mykere sider for heftigere nedlegg og hardt på midten for lang levetid. Jeg får prøvd de på 80-100 mil langtur nå i helgen, hvor Desmodromenes tur til Eleveseter i Jotunheimen er målet. 26 april blir det test på Rudskogen (Ducati Weekend), da blir det spennende å kjenne hvordan de takler banekjøring. Scorpion Traill III
-

Anbefalte innlegg