stoppitide Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 En M1200 basert SuperSport sies det..... TBC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 937 motor rapporteres det... Litt mer oppreist sittestilling enn SBK.... Enkelsvingarm... Touring package... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skolberg Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 937 motor rapporteres det... Litt mer oppreist sittestilling enn SBK.... Enkelsvingarm... Touring package... Moderne Super Sport? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Moderne Super Sport? Ja, det ser og høres sånn ut. Lansering sannsynligvis på EICMA. De to annonserte nyhetene gjenstår, så dette er en WDW-sniktitt på en kommende modell (sikkert bevisst lekkasje slik at de får noen tilbakemeldinger på konseptet) http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/july/ducati-project-1312-supersport/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Evensen Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Spennende utvikling, da ser jeg frem til lanseringen. Ut ifra hva jeg ønsker meg. Da kan jeg vurdere ny sykkel til neste år ............. Kanskje man skulle ta en tur til Milan til høsten ? 939 str motor ser det ut til, la oss håpe på fornuftige priser fra rundt 170000,- etter det de antyder av pris nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petter i Plankebyen Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Håper at denne blir bra! Er i tenkeboksen for å kjøpe ny sykkel. Er 17 år siden jeg trillet ss`n ut av kassa på Alf Graarud motor...Yess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 ... og så en spesialutgave - 1299 Anniversario http://www.ducati.com/index.do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 30. september 2016 Forfatter Del Skrevet 30. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stoppitide Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 For de som ble forskrekket av at standardmodellen hadde noen sorte kåpedeler - Ducati har endret til helrødt også på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg