Gå til innhold

Transport av sykkel til Spania?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg planlegger å delta på årets European Multistrada Meeting (https://www.motoroutes.net/emm2017)

Årets utgave er lagt til nord Spania. Området rundt Picos de Europa ser ut som et fantastisk sted å kjøre Multistrada. Utfordringen er at det er veldig lang vei ned dit, jeg vurderer derfor alternativer for komme til Spania uten å måtte kjøre tusenvis av km gjennom Europa. Spesifikt tenker jeg på å få sendt sykkelen med lastebil til Spania (Barcelona eller Madrid) for selv å fly ned. Er det noen av dere som kjenner til transportselskaper som kan sende motorsykler Norge-Spania?

Sven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kjøre den tur/retur for deg B)

 

Hva med Racing4fun, Sundby Racing og den slags? Kanskje deres biler er i nærheten? Alternativet kan være vanlig stykkgods, pakket i kasse, men da er den av og på diverse biler underveis og bruker lang tid før/etter.

 

Må jo også nevne at fra Lörrach og ned er det bare et par lange dager (med deilige veier) og på returen kan du Alpe deg litt før toget til Hamburg....  Da er riktignok turen plutselig 13-14 dager lang, men også trippel så innholdsrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kjøre den tur/retur for deg B)

 

Hva med Racing4fun, Sundby Racing og den slags? Kanskje deres biler er i nærheten? Alternativet kan være vanlig stykkgods, pakket i kasse, men da er den av og på diverse biler underveis og bruker lang tid før/etter.

 

Må jo også nevne at fra Lörrach og ned er det bare et par lange dager (med deilige veier) og på returen kan du Alpe deg litt før toget til Hamburg....  Da er riktignok turen plutselig 13-14 dager lang, men også trippel så innholdsrik.

Takk for tips. Vi brukte kombinasjon Autotrain i Frankrike og Autozug gjennom Tyskland for to år siden. Det er nok sansynlig at det blir noe slikt i år igjen. Prøver å finne ut om det er et realistisk alternativ med lastebil, legger da inn flere dager i Spania i steden for hele Europa :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer