Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet dere om det finnes en mann/kvinne som kan hjelpe meg med å ta en service på min Ducati Monster 750 ie 2002 mod. i Trondheim? Registerreim må skiftes og kanskje ventiljustering? Takk for evt. tips

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• Gratulerer, dette var sterkt levert👏👏👏
    • I glohete Brno, med stekende 46 grader i asfalten, kjørte Cornelius fletta av konkurrentene og tok en suveren seier på sin Ducati Panigale 1299. Motstanderne ble regelrett parkert, og i mål var han hele 16 sekunder foran nestemann. Startfeltet var knalltøft med 46 førere fra hele Europa, hvorav kun to kom fra Norge – men det var ingen tvil om hvem som regjerte på banen i dag.
    • Mmm .. .  1. Ikke hør på Lars. 2. Store bagasje kasser med braketter 3. Stor tankveske 25l 4. Større vindskjerm 5. Fotpinner med gummi for å avlaste ristinger fra motoren 6. Ekstralys foran 7. Komfortsal 8. Røde elokserte hendler og væskebeholdere 9. Veltebøyle 10. ?
    • Jo det går galt, selv med støtte bak. Dette er testet. Når man arbeider med sykkelen så vrir den seg fort ut av hullet i styrekrona. Kan jeg ikke stole på at det sitter, så er hele poengs borte. En løsning er selvsagt stropper i taket etc, men nå har jeg nå engang kjøpt den jeg har. De har lovet å lage og sende meg et nytt adapter som passer, så det løser seg. 
    • Ja 18mm er visst den tykkeste adapteren. Da må du få dreid en adapter da, eller bruke en foring (f.eks. en langpipe). Om du har satt en løfter bak først, eller bruker midtstøtta (for de som har..) så er det vel ikke noen sjangse for at det går galt med løfteren foran?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer