Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, og gledelig bar asfalt.

For en tid siden var jeg inne i innstillingene mine på desmodromene.no og slo på alt av varslinger, i den tro at jeg da ville få en e-post når noe foregikk på siden. Det kom aldri noen e-poster... Nå har jeg vært inne og sett meg om litt og tror jeg har skjønt hvordan det funker. Man får kun varsler knyttet til innhold eller personer man følger. Det betyr at man må finne knappen "Få e-post når..." i den tråden, emnet eller personen man ønsker å følge.

Jeg mistenker at det er flere som ikke helt har catchet denne funksjonaliteten, siden spontantturtråden kun har 2 følgere. Meg og en annen medlem. Den overordnede Strada-tråden har 7 følgere.

I praksis så tror jeg dette betyr at spontanturtråden ikke blir så spontan, i og med at det trolig bare er 7 (eller 2?) medlemmer som får varsel når noen annonserer en spontantur.

Medlemmer som vil være litt på hugget når det kommer til hva som skjer på desmodromene.no må altså "følge" innholdet de er interessert i. 

Dersom jeg har misfortstått helt så er det bare å se bort fra det jeg har skrevet over her, og jeg må da bare beklage at jeg har kastet bort sekunder av livene deres dere aldri får igjen... 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det du skriver stemmer.

Få hjelp til et enklere liv ved å klikke "Få epost når noe nytt skrives her". 👍

Jeg tror de fleste er vant til at det piper og vibrerer i lommen hver gang det skjer noe "viktig". Da glemmer man å klikke innom de delene av internett som ikke automatisk varsler.

Prosjekt "Klikk på knappen" fortsetter. En bruksanvisningsmail kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer