Ole AndrĂ© Foss Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Hei.  Jeg vurderer Ă„ gĂ„ til innkjĂžp av nytt eksosanlegg til min monster 900 sie. 2000mod. Er det noen som har gode/dĂ„rlige erfaringer? Og evt hvilke merker som kan anbefales. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Det begynner Ă„ bli tynnere med ettermarkedsdeler og -butikker for 20 Ă„r gamle sykler. HoffleverandĂžr Termignoni lager ikke til din sykkel lenger, men du kan ha flaks og finne nye/pent brukte pĂ„ f.eks. ebay. Spark holder ut og leverer bĂ„de hĂžytsittende runde og lavtsittende ovale slip ons. Desmoworld.com ... og fullt utvalg fra MIVV ogsĂ„ Lykke til! Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Sindre RĂžysi Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Har akkurat bygget om eksosen pĂ„ min 2000 Monster 900i.e, sĂ„ har et ekstra mivv effektanlegg liggende hvis det fremdeles er aktuelt :)? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg