Gå til innhold

Justering/mapping av Powercomander


Anbefalte innlegg

Jeg tror Eker installerte benk 'nylig'.

Klev Tuning nevnes ofte.

Aner ikke hvor flinke disse er eller om de har nødvendig erfaring med din sykkel. Kanskje spørre Kämna og Biggelaar om de har spesifikk erfaring med ditt oppsett og kan selge deg en 'map'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan ikke garantere det nei.

går bra så lenge jeg har litt turtall, men så fort jeg har litt småkjøring så smeller det i Potter og går i rykk og napp. Merker aldri noe ved akselerasjon eller ved litt turtall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ujevn gange kan være der ved turtall også, men kamuflert av turtallet. Tviler på at PC'n skaper slike symptomer. Heller en av mange mange mange 'basics'. Slanger til, fra og i bensintank. Lekkasje innsugsgummibelger. Tennplugger. Bensinfilter. Innsprutsdyser. Ventiler. Har du elektronisk tomgangskontroll? Virker den? Rene innsugstrakter. Luftfilter. Eksosanlegg ok. En 996 kan, skal og fortjener å være et kontrollerbart villdyr - ikke en forkjølet ustabil pinlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, mulig det er noe der ved turtall også, men merker ikke noe til det. Usikker på hvordan Potter som satt på når PC´n ble montert, og har også endret drevinga i etterkant. Har kontroll på plugger, filtere, og trakter og belger. 

Har ikke kontroll på dyser og  tomgangskontroll. Ventilene ble justert ved stor service hos Eker sist den var der, men bør nok sjekkes også. 

Får gå over det jeg klarer selv, og evnt få noen med kunnskap til å sjekke hvis jeg ikke finner ut av det. 

Takk for gode råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer