Newbie68 Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Hei Har kjĂžpt meg en Diavel black, og har noen spm ang vedlikehold. Her er jo delene matte... Dere som har tilsvarende, bruker dere spesiell/ forskjellig polish o.l pĂ„ forskjellige deler? Og hva er beste lĂžsningen for Ă„ holde eksosrĂžrene ( black ceramic coating ) rene og pene? og sist, noen med erfaring pĂ„ TuneBoy Quickshift? FĂ„tt med nytt og umontert, inkl knapper for cruisecontrol.  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
mordor Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 For matte deler sĂ„ har Swissvax en opaque serie med produkter som fungerer bra. For den keramiske coatingen pĂ„ eksos, har jeg ingen forslag. Har selv Tuneboy systemet pĂ„ min panigale og det fungerer veldig bra nĂ„r man blir litt kjent med det. Ikke voldsomt vanskelig Ă„ sette opp, men anbefales Ă„ lese dokumentasjonen en gang eller 2 fĂžr man gĂ„r igang. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Newbie68 Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Takk for tips, skal sjekke ut detđđ»Â Ja, har skjĂžnt jeg mĂ„ lese meg opp litt pĂ„ Tuneboyen đđ» Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg