Gå til innhold

Per-Harald Remme

Medlem
  • Innlegg

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

1 Nøytral

Om Per-Harald Remme

  1. Da kjøper jeg en dB måler og prøver det samme. Synd å demontere et så dyrt eksosanlegg 🙂 Jeg bor i Bergen, men blir selvfølgelig med på Rudskogen om muligheten er der👍
  2. Hei 🙂 Jeg har kjøpt en 2022 Multistrada V4 PP med full race Akra decat. Øynet et håp for besøk på Vålerbanen når jeg så det over her. Noen som vet resultatet?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer