personlig ville jeg nok ikke ta 50 mil til med det dekket, har selv kjørt dekk så langt ned, men da er det stort sett vært rett til løvaas med sykklen eller tatt med felg og nytt dekk til løvaas 🙂
Ler så det romler her 😆
Foreningen har vært gavmild og ved meg sørget for at Per Borges avhengighet av reise-slippers har vært dekket i mange år. Det er flere på lager.😎
Noen grønne har påpekt at de ikke bør være bare engangs
https://dinside.dagbladet.no/reise/kaster-millioner-av-slippers-spinnvilt/84722979
Anbefalte innlegg