carbon del 959
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
Kjempebra!!! Blant oss i styre & stell er EgilJo den som er nærmest til å bestemme seg for tur til WDW. Tror jeg. Han gir sikkert lyd fra seg etter hvert. Det sitter også folk i Østfold og klør. Jeg skal på tur sannsynligvis, men tviler på at det blir innom WDW. Mest sannsynlig flere km i fjell og litt senere i juli. Vi får se. Kan du skrive litt mer om reisemåte til og fra? McTransport? Fly og leie i Munchen? Tog t/r? Du behøver ikke dele detaljer, men for å gi best mulig råd er det f.eks. greit å vite om dere har flere dager til disposisjon etter WDW. Jeg skjønte ikke rytmen i planen din, men ser konturene av moderate ambisjoner for hvor lange dagsetapper dere vil ha(?) Generelt for hotellvalg i Misano eller der omkring: Velg trygt! Det vil si; du spør om de har parkering, de svarer ja og når dere kommer ned peker de ut på gaten. Dere spør klok av andres skade om de har "indoor parking", de svarer ja og når dere kommer ned viser de frem et kart og peker på et garasjeanlegg "i nærheten". Man må allerede før bookingen rette seg opp i ryggen og spørre konkret om de har egen, låst parkering i EGEN BYGNING - takk, flott, få tilsendt bilder og få det skriftlig at dere har reservert plass akkurat der. Dette området er dessverre overstrømmet av kjeltringer når de vet at det er noen titusen sykler på besøk - fantastisk business opportunity. Ikke gjør rookie tabber. De andre stedene er mye tryggere, men pass likevel på sykler og folk. Hvis dere har tid hjemover, så kjør forbi/innom Venezia på vei til Cortina. Man kan ha det veldig bra I Cortina noen dager. Grossglockner, Zell am See er naturlige punkter på siste biten til Munchen. Kjapt alternativt forslag for de dagene dere nevner. 27. Sölden 28. over Timmelsjoch, Merano, Stelvio (enten Tibet Hutte på selve passet eller Umbrail pass ned til Livigno. 29. Bormio, Gavia pass, Tonnale pass, Madonna di campiglio, Gardasjøen eller deromkring 30. Kjøre/hvile/mekke/vaske/bade ved Gardasjøen 1. Bologna, fabrikkbesøk (vær tidlig ute med å bestille) og hotell litt opp i åsene (Apeninnene) syd for Bologna. 2. Svinge-dag i området mellom Bologna og Firenze (godt beskrevet i flere tråder) 3. 4. 5. WDW med høy party-, stress- og sjarmfaktor. Spektakulært og imponerende. -
Av Thor Ribland · Skrevet
Hei og Godt Nyttår! Kona og jeg har planlagt å reise nedover og lurer på forslag til hotell mulighet fra fredag 03.07 - søndag 05.07 om det er noen som har noen hete tips eller kontakter 🙂 Vi reiser fra München 27.06 og har planlagt som følger, men tar gjerne råd fra mer erfarne da vi bare har vært på Alpetur en gang tidligere. Etappe / Høydepunkt 1 München – Imst / Leutasch 2 Imst – Merano / Timmelsjoch 3 Merano – Livigno / Stelvio 4 Livigno – Iseo / Gavia 5 Iseo – Trentino / Crocedomini, Maniva 6 Trentino – Marche / Appenninene 7 Marche – Misano / Urbino, Tavulli Mvh -Thor- -
Av stoppitide · Skrevet
Tusen takk for året som gikk, kjære medlemmer. Hva tenker du om det neste? -
Av Morten Evensen · Skrevet
Bare å slutte seg til dette, "takk for handelen" har han sagt til meg 8 ganger siden min første Ducati i 2005. Nå er det jeg som sier takk for hjelpen og innsatsen igjenom 20 år som kunde. Nyt pensjonist tilværelsen, vel fortjent.👍🏍🇮🇹 Mvh Morten E -
Av stoppitide · Skrevet
Går jo an å bruke, men ikke noe moro å clutche med. Kjøp noe stilig og vis oss bilder etterpå😎
-

Anbefalte innlegg