Gå til innhold

Solgt - Ducati Multistrada 1260S - selges rimelig


Hagbartsen

Anbefalte innlegg

Denne Multistradaen må sees!
Den 2. mai veltet jeg og Multien fikk skader på plastikk og annet. Plast og annet er erstattet med nye deler og sykkelen fremstår som ny. Årsaken til at Multien selges er at jeg fikk brudd i en ryggen samt fire brudd i håndleddet, og dermed ikke er kjørbar før neste sesong.

I tillegg til alt standardutstyret på 1260S følger dette utstyret med:

- Termignoni Complete Race Exhaust med avtagbar DB-killer og race ECU (helt nytt). Orginalanlegg følger med.

- Ducati Performance blinklys bak - Ducati rød toppboks (røde sidevesker er standard på S modellen)

- Ducati tankveske

- Ducati innervesker til side- og toppboks

- Evotech Folding Clutch and Brakelever

- Evotech Radiator guard (ikke montert)

- Burzig Paddock Racing Stand for Multistrada

- Multistrada 1260 Quad Lock Sat Nav Mount

- Nesten nye dekk - Pirelli Angel GT foran

- Pirelli Angel GT II bak (kun kjørt 738 km)

Ligger på Finn.no med flere bilder: https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=186057011

IMG_20200727_181723.jpg

IMG_20200727_181709.jpg

 

IMG_20200727_181736.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune, jeg hadde tenkt å skrive "overtagelse tidligst 17. august" (etter fjellturen), men ser at det ikke holder når annet også har skjedd.

Jeg fikk én idé til 😎  kjøre bil til Vågslidtun og delta på lørdagstur, bankettene, isvannbading og andre trivelige sysler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Jeg håper dere kommer greit gjennom, hele gjengen. "Tålmodighet er den raskeste vei" Hver gang jeg begir meg inn i ECE regulativenes verden (syke jævler!!!) så blir det hodepine. Din sykkel er typegodkjent med 90dB standstøy på (tipper) ca 4.000-4.500 omdr. Er den fremdeles en Multistrada med opprinnelig typegodkjenning eller forsvant den sammen med rammemodifisering? Hvis opprinnelig, så kan du bruke original eksos. For moro skyld kan du i tillegg lage en egen eksos (det er jo ikke skråsikkert at den blir å jævlig høylytt). Jeg skrev et langt avsnitt om standstøy, passeringsstøy og typegodkjenning, men måtte bare slette det. Jeg vet rett og slett ikke hva som brukes for typegodkjenning. Noen sykler har 110dB i vognkortet (på uvisst turtall). Jeg leste et 20 år gammelt foruminnlegg der passeringsstøymåling ble beskrevet (20km/t gjennomsnitt av andre og tredje gir, full gass i 20 meter, der målingen gjøres midt på de 20 meterne av en måler som står 7,5 meter unna). Hvis det er slik Harleyvennene dine måler, så er det vel ganske mye som går lett gjennom? Ting har utviklet seg og nå er det vel eksosrørsventiler og sikkert mere fart og turtall (eller kanskje ikke?).  Altså; det hadde vært KJEMPEinteressant å høre hvordan de gjør det.   PS ikke noe problem med fargevalg på rammen. Det ordner jeg. 🙂   PS 2 vær forberedt på at rammenummer preges tvers gjennom lakk hvis det blir slik rekkefølge. Få preging først eller hold av en liten plakett som ikke lakkeres (klarlakk eller epoxy etterpå)
    • Livet fortsetter å kaste harde skruballer mot meg og familien, så det kommer til å gå litt sakte fremover.  Men på tirsdag har jeg avtale med et verksted som skal hjelpe meg å sveise ferdig ramma. Håper det går bra. En del vanskelige områder som gjenstår. Når det er gjort kan jeg evt begynne å sparkle/pusse noen steder der det er nødvendig, og så må jeg snart velge farge…. OOO… skummelt… Har også luftet tanken med biltilsynet om å bygge egen eksos. Ettersom dette er en sykkel som kom uten katalysator, behøver jeg bare forholde meg til støykrav - dagens støykrav. 82dB. Har ikke satt meg inn i hvor/hvordan det måles enda. (Kjøretøyforskriften § 24-8.3. ECE regulativ 41-01). Så da kan jeg begynne å leke med tanken om å bare ha ett eksosanlegg, men bygge det på en måte som gjør at det, i det minste av og til, kan tilfredsstille det kravet. Støymåling fra f.eks. Oslo H-D senter er noe de godtar.  Må også være konstruert/montert på en sånn måte at det ikke kan føre til brann eller skade på fører, og festet forsvarlig - evt med varmeskjold. Når/hvis det godkjennes vil det bli preget/merket og ført inn i vognkortet. 
    • Jeg henger meg også på, dersom været tillater det. 👍😊
    • Hei  Har ett sett liggende , kjøpt av Plassen Racing, som er helt strøkne. De passer Monster 1200 17> og Diavel 2018>, og mulig flere modeller. Se bilder. Har Evotech eksos brakett og blendedeksel for motsatt side ubrukt, passer Monster 1200 17> Se bilde  
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer