Gå til innhold

Ducati 1199/899, passasjersete, passasjer fotstøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ønsker å kjøpe følgende til min 1199S:

- Passasjersete

- Fothvilere til passasjer (Hele sullamitten)

- Depotstøtte

- Rizoma tanklokk (+ verktøyet)

• Program

Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

• 4. august avlyst Banedagen tirsdag 4. august er dessverre avlyst. Dagen vi hadde i mai gikk i pluss. Nå i juni i minus. Hadde det striregnet hadde årsaken vært åpenbar, men drøye tretti deltagere i knallvær var skuffende i forhold til break even på omtrent førtifem. Vi beskytter klubbkassen mot risiko og gjør oss sterkere for neste sesong. Det er åpenbart en bølgedal for motorsyklisme nå. Labert salg i fire år, redusert kjørelengde og færre deltagere på banekjøring/førerutvikling. Dette gjelder alle merker og alle arrangører. Tross bølgedal de siste fire årene har vi hatt like god skiltsykkeldeltagelse som i glansdagene. Det var altså ikke bedre før. Det er bare det at vi ønsker å reagere raskt og være forsiktige når vi ikke er sikre på hva årsakene er. Ducati har nå ca 2,5% av markedet i Norge. De andre arrangørene henvender seg til de resterende 97,5%. Det gir dem 40 ganger større marked enn det vi har. Vi klarer likevel, som eneste merkeklubb, å arrangere ordentlig banekjøring og det er kjempebra. Det var et eller annet spesielt som gjorde heldagskjøringen 26. juni slunken i år. Noen har nevnt fotballkamp. Sviktende deltagelse har vært et problem for alle arrangørene de siste fire årene. Pandemiårenes fulle hus er ikke normalt nå. Antagelig er bildet sammensatt av flere dempende faktorer. Desmodromene er for de med interesse for Ducati. Engasjementet og lidenskapen er herlig. I disse dager samler det seg over 100.000 gærninger på Misanobanen for å feire Ducati. Ingen andre merker er i nærheten. De suverent viktigste "triggerne" for deltagelse på tur og bane er været, Ducatisalget og ytre faktorer som renter, priser, krig og uro. Vi hadde fulle hus under pandemien da folk hadde god råd, renten var lav og man nesten ikke hadde noe annet å bruke pengene på. Da var salget av Ducati både to og tre ganger så høyt som de siste fire årene. Du ser sikkert sammenhengen her. Vi ønsker deg, Ducati og Desmodromene god sommer, hell og lykke. Vi sees på resten av årets turer og samlinger. Mye bra i vente.
    • Yr ser bra på søndag, så tenkte en tur opp til Spåtind Fjellstue på søndag 5juli, hvis noen andre vil med. Oppmøte punkt Esso (Skuiveien 71, 1339 Vøyenenga) ved Kirkerud bakken klokken 10:45.  Må gjerne skrive her hvis du blir med så vi vet om vi skal vente på noen eller ikke  🙂
    • Godt alternativ 😁, bare hold politikere unna
    • Selges kanskje sammen med Lamborghini, to høy profilerte merkevarer kan gjøre det OK i kr. Lavutslipp tror jeg ikke betyr noe her, det har de kontroll på. Ikke mange kjøpere i Europa og USA, tror jeg. Hvis ikke noe der for vi håpe på Indisk storkonsern etc, andre alternativer vil jeg ikke tenke på...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer