Monster 1200S
-
Program
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Morten Evensen · Skrevet
Selges kanskje sammen med Lamborghini, to høy profilerte merkevarer kan gjøre det OK i kr. Lavutslipp tror jeg ikke betyr noe her, det har de kontroll på. Ikke mange kjøpere i Europa og USA, tror jeg. Hvis ikke noe der for vi håpe på Indisk storkonsern etc, andre alternativer vil jeg ikke tenke på... -
Av Jon Tangenes · Skrevet
Hjulene har forøvrig JWL sertifisering og er "Street legal" i japan. Orginaldrevet passer ikke, drevet som følger med er samme størrelse som orginalt (36T) men smalere (520) Så jeg konverterer ned og bestiller et skjeldent 15T 520 fra Carpimoto. Blir vel et nytt bakdrev også etterhvert, alu kanskje? -
Av stoppitide · Skrevet
VW får ikke stort for Ducati? Dessuten må de beholde lavutslipps-portefølje som gjør at de holder seg innafor EUreglene. Slike salg har noen ganger blitt blokkert av fagforeningene. Ville det være noe positivt ved et salg av Ducati? Til hvem er kanskje avgjørende.... -
Av Morten Evensen · Skrevet
Fant dette på instagram, ser ut til at VW trenger penger og færre merker i porteføljen. Bugatti forsvant ut døren tidligere, og nå ryktes det om salg av Lamborghini og Ducati selges, kanskje under ett, tiden vil vise

Anbefalte innlegg