-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Møtes på Esso Sundvollen mellom kl 10-1015. Avreise fra Sundvollen kl 1015. Da er det tid til en liten omvei opp til RV4. Møter Minnesund gjengen på Lygnasæter.
-
Kriega holdes av til Aleksander. Kriga er det beste som fins av softbags, men jeg har kjøpt Multistrada V4 med vesker så har ikke brukt for alle. Jeg har brukt Kriega i mange år og det har vært med på tur til alpene flere ganger. Sitter godt på sykkelen og er vanntette.
-
Hei ☺️, jeg har planer om å kjøre til Rudskogen på torsdag ettermiddag. Hvor lenge er porten åpen slik at man kan komme inn for å kunne sove over? Er det noen som vet det? 😄, beste hilsen DesmoRingheim 🏁
-
Av stoppitide · Skrevet
Lese dekkslitasjen din, måle gummitemperatur og gynge på sykkelen = indikasjon på forbedring av oppsettet. Jeg tar med temp-måler. Ta med justeringsverktøy og/eller les deg opp på elektronisk oppsett. Gjerne sjekk hva lufttrykket ditt er (på kalde dekk). Jeg er en veldig beskjeden erstatning for Esp1tech, men bedre enn ikk'no. Han er i Jotunheimen nå, men er åpen for Desmo comeback neste år. -
Av stoppitide · Skrevet
Velkommen! Obligatorisk og kun én teknisk og kun ett førermøte. Oppmøte 07.45. Sorry🙂 ... til kl 16 Vi har fått til litt ekstraservice i restauranten. Dagens lasagna++ eller kylling ++ for kr 189,- og 20% på drikke. Pluss det vanlige de pleier å ha.
-
Anbefalte innlegg