GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjohei

Kanskje er fremtiden elektrisk. Kanskje hydrogen. Kanskje noe annet. 

Jeg synes det er bra at det er Ducati som leverer syklene til den elektriske toppserien i motorsykkelracing. Det betyr at Ducati kan bli ledende pÄ elektriske gatesykler og dermed sette en standard som blir mindre kjedelig enn det de fleste andre produsenter kan klare. 

Skal vi bry oss?

Skal vi slutte med mc?

Skal vi endre foreningen pÄ noen mÄte?

Skrevet

Skal vi bry oss? Det er bra Ă„ vĂŠre positiv uansett om man foretrekker forbrenning eller ei.

Blir det som bil, fÄr produsentene et Max gjennomsnittstak pÄ CO2 utslipp de mÄ holde seg til pÄ tvers av modeller. Da er det flott Ä ha masse elektriske modeller slik at man kan prioritere spenst i forbrenningsmodellene.

For eksempel er det glimrende for Porsche Ă„ selge massevis av elbiler. Da kan man fortsette Ă„ lage noen 911-er som gir full bensinglede

• Takk 1
Skrevet

Ja synes vi skal bry oss og fÞlge med pÄ all utvikling her, ogsÄ  om man sverger til tradistradisjonelle og eldre mc,er

Slutte med mc?, ikke fĂžr jeg mĂ„đŸ‘ŽđŸ˜…

Vurdere endringer er alltid sunt, gode konkrete innspill fra medlemmene er viktig . Flere kan ta eierskap til endring/utvikling?

Basert pÄ det solide fundamentet her trenges det kanskje bare justering(er). 

En ting sikkert, ny teknologi kommer pÄ lÞpende bÄnd ogsÄ i mc verden

Spoiler

• Takk 1
Skrevet

Hei, hei!
Jeg er helt enig med deg om at det er bra at Ducati er sÄpass fremme pÄ elektriske sykler. Det lover bare bra.
Om vi skal bry oss? Ja, pÄ en positiv og bra mÄte. PÄ ett eller annet tidspunkt blir det satt ett punktum for forbrenningsmotorer. Vi kan vÊre med og forme utviklingen til en viss grad.
Skal vi slutte med MC? Nei, overhode ikke. MC og bilinteresse har og er ofte relevant til lyd og lukt. Det brommer og brÄker, lukter bÄde svidd og harskt.. Men dette tankemÞnsteret mÄ tilpasses og endres over tid. Sakte men sikkert gÄr det over i en annen retning.
Skal vi endre foreningen? Overhode ikke spĂžr du meg. Ducati er Ducati uansett. Alltid foran.

• Takk 1
Skrevet

Hei Skolberg!
Tror ikke det var snakk om den typen elektriske sykler (?), men den modellen du har der er utrolig flott!
Har hatt lyst pĂ„ en slik lenge. Husk hjelm! 🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjþnte nok det 😉

Det blir spennende Ă„ se om Ducatis Moto-e sykler vil klare raskere rundetider enn Moto3? De burde jo egentlig kunne klare bedre tider enn Moto2.

Sven

• Liker 1
  • stoppitide fjernet fremhevingen av denne emne
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä benytte denne siden godtar du vÄre PersonvernvilkÄr og Retningslinjer