AndrĂ© Bergheim Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) PĂ„ sist Ă„rsmĂžte fikk Eva og jeg et viktig oppdrag; Ă sĂžrge for en arena der vi kan mĂžtes og snakke om fĂžlelsene vĂ„re knyttet til den kalde fĂŠle tida . NĂ„ nĂŠrmer den seg altsĂ„, sĂ„ mĂžt opp pĂ„ deppefest og fĂ„ ut frustrasjonen. TrĂžstespis og hiv innpĂ„ en italiensk leskedrikk. Vi er overbevist om at du er litt mindre deppa nĂ„r du drar enn da du kom. Dato: 4. november Tidspunkt: 17.00 --> Sted: Barcode Street Food, Dronning Eufemias gate 14, 0191 Oslo (https://www.barcode-streetfood.no/) Stedet ligger 6 minutter Ă„ gĂ„ fra Oslo S. For dere som tar turen via luftveien, sĂ„ tar det 35 minutter fra Oslo Lufthavn med flytog, inklusiv spaserturen fra Oslo S. Om det nĂ„ som ved et mirakel skulle vĂŠre kjĂžrevĂŠr, sĂ„ ligger Oslo S P-hus 4 minutter unna. Vi har bestilt bord og er sikra god plass. Svarfrist: 22 oktober Svar her i trĂ„den om du kommer.  Vi sees! đ Hilsen Eva og AndrĂ© Endret 15. oktober 2023 av andre.bergheim 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Bingeling I'm in đ Takk for invitasjonen! 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Aleksander Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Topp tiltak! Jeg kommer 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anne Skrevet 3. september 2023 Del Skrevet 3. september 2023 Seff kommer jeg, gleder meg! 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AndrĂ© Bergheim Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2023 Hei igjen folkens. Litt laber interesse for deppefest sĂ„ langt ser det ut til, og med tanke pĂ„ sesongen vi har hatt er det litt mystisk đ€š. Vi har i alle fall utsatt pĂ„meldingsfrist til sĂžndag 22. oktober. Sjefen har signalisert at han har vĂŠrt hos LĂžvaas og plukket opp rikelig med donasjoner som vil havne i fanget pĂ„ de som dukker opp til felles depping. Og husk, det er viktig Ă„ prioritere Ducatismen denne lĂžrdag 4. november, for plutselig handler resten av Ă„rets helger om snĂžmĂ„king, julekalendere, og ribbesteking đ. 3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Geir Dugstad 749dark Skrevet 15. oktober 2023 Del Skrevet 15. oktober 2023 Siste tur i gĂ„r .. sĂ„ self mĂ„ jeg bli med Ă„ deppe ⊠5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EgilJo Skrevet 18. oktober 2023 Del Skrevet 18. oktober 2023 Jeg kommer! Mvh Egil J 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Trond Bentzen Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Blir med 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
LeivP Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg kommer, noen fler fra Lier/ drammen som vil samkjĂžre? 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Christine R. Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg kommer đ 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Brynjulv Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Takk for pĂ„minnelse âșïž. Fra Horten kommer DesmoRingheim. Ser frem til gode praten. Det har vĂŠrt ett litt spesielt Ducati-Ă„r pĂ„ mange mĂ„ter. Ser frem til Ă„ treffe dere đđđ€ 5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Morten Hoel Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Toppers, jeg kommer Ă„ depper đ€Łđ€Ł Morten H 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Thor Ribland Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Blir med og depper 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Marix Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Vi kommer 3 stykker og depper 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AndrĂ© Bergheim Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2023 Da er vi 18 bekreftede deltakere. Det er til og med noen som tar turen over fjellet for Ă„ bli med . Har vi noen etternĂžlere som ikke har fĂ„tt meldt sin ankomst enda, sĂ„ si bare i fra, sĂ„ skal vi nok fĂ„ ordnet med plass. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Lassi62 Skrevet 25. oktober 2023 Del Skrevet 25. oktober 2023 Kommer 2 Desmodromer over fjellet pĂ„ Deppe Fest. Men regner med det blir mest Fest 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AndrĂ© Bergheim Skrevet 4. november 2023 Forfatter Del Skrevet 4. november 2023  Klare? Telefonnummeret mitt er 98241058 om noen ikke finner fram eller gĂ„r seg bort utpĂ„ kvelden Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Thor Ribland Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Kommet noe i veien sĂ„ rekker ikke inn til byen. HĂ„per dere fĂ„r en fin kveld sĂ„ fĂ„r jeg deppe pĂ„ egenhĂ„nd âșïž 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AndrĂ© Bergheim Skrevet 4. november 2023 Forfatter Del Skrevet 4. november 2023 Vi har fĂ„tt bord i 2. etg. SpĂžr i baren etter Bergheim. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
EgilJo Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg er ca 15 minutter bak skjema til 17.00 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Flott at sĂ„ mange ville deppe i dag og tusen takk til Bergheims for prikkfri arrangering. 4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
stoppitide Skrevet 5. november 2023 Del Skrevet 5. november 2023 Mary-Kristin; takk for i gĂ„r til deg og samboer, hils den fremtidige stjerna, vĂ„r yngste lovende , med takk for besĂžket og gratuler igjen med lappenđ Jeg fikk en hyggelig prat med Rogalands utskremte og noen andre gjester, men dessverre ikke alle. Neste gang đ Det jobbes med programmet for 2024. Har du Ăžnsker og innspill? [email protected] Desmodromene har 35 Ă„rs jubileum. Det er World Ducati Week pĂ„ Misanobanen. Litt ommĂžblert turprogram her hjemme og selvfĂžlgelig et ok opplegg for banekjĂžring. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg