Spontanturtråden 2025 - ta med noen på tur
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av Jon Tangenes · Skrevet
Da får jeg henge meg på allerede nå da. Men det finnes vel div. refusjonsordninger, for oss sykemeldte🤪 I går våkna jeg, kjennte etter, og tenkte at, hmm, så bra,neste gang kan nok bilen bli hjemme. Så skulle vi ut å kjøre matrialer. Skulle flytte litt på materialene sideveis, og røska til🤕 (fort gjort gjlemme at man ikke er 30 lenger) Men, for å være optimist, så løser det seg vel i løpet av nitten dager, så jeg kliner til.. -
Velkommen med en annen gang! 😊 Denne turen ta jeg minst 1-2 ganger i sesongen, så flere muligheter kommer!
-
Av stoppitide · Skrevet
Klikk "Følg" på hele Strada-kapittelet hvis du vil ha oppdateringer hver gang det skjer noe.👍 -
Av Aleksander · Skrevet
-Når generalen er på tur kan det hende han har gaver på lur- Er på undercover-oppdrag i innlandet, og må overnatte i Hamar. Fikk uten å ta i bruk hverken utestemme eller å flashe tittel parkere i hotellets bakgård, hvor jeg kom over et par artsfrender som allerede hadde fått plass. En ST3 og en Multi V2S. Flotte eksemplarer! De ble i ly av fult dagslys begge dekorert med hver sin buff, og et sesongprogram. 🥸 God tur videre, og håper vi treffes langs veien! -
Og denne så jeg først nå....sukk. Blir gjerne med en gang, om muligheten kommer
-
Anbefalte innlegg