Gå til innhold

Sits deksel til Diavel 1260s Black & Steel SOLGT


Morten Evensen

Anbefalte innlegg

  • Morten Evensen endret tittelen til Sits deksel til Diavel 1260s Black & Steel SOLGT
  • Fremtidige hendelser

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Hmm, dB killerne mine har løsna inn der. Så nå skrangler de så mye at jeg tror den går stillere uten😟
    • Hei Desmodromene.... Lenge siden jeg har eid en Ducati nå. Sist var en S2R 800 i 2016. Ønsker nå å bli Ducati eier igjen. Hvis du har en 748-996 og ønsker å selge, send meg gjerne en pm på [email protected] ikke ute etter samleobjekter, men en som ikke må demonteres i enkelt biter for å få den til å se bra ut..  Vennlig hilsen Jarle
    • Kongsberg lørdag kl 11 Sandefjord hvalfangstmonumentet kl 15 Drammen biltilsynet kl 17   Mail til [email protected] hvis du kommer.
    • Da var første prøvetur opp skogsveien her, unnagjort. Motoren gikk veldig bra. Når jeg kom tilbake lot jeg den gå på tomgang for å sjekke for lekkasjer, samt se om viftene starter når de skal. Etter noen minutter begynnte det å ryke fra eksosøret midt under motoren. Årsaken var oljelekkasje. Og det så ut som om den kom fra skjøten midt under Så jeg så for meg ut med motor og demontering, høres ut som et helt vinterprosjekt. Etter å ha sovet ut krisa gjorde jeg skikkelig reint, og stramma alle boltene jeg kom til (11Nm) Plan B var å forsegle skjøten med tokomponent. Så tok jeg samme turen, og lot den gå litt på tomgang da jeg kom tilbake. Fortsatt dråper ned på eksosrøret. men det lukta rart, og jeg kunne se hvor det kom fra. Bremsevæskebeholderen til bakbremsen. Den er montert få cm i fra utblåsninga til vertikal/bakre sylinder. Den var så varm at jeg brandt meg på den . Burde det ikke vært et varmeskjold her? Må vel være flere som har opplevd det samme? I dag demonterte jeg, og så at det var smelta hull på baksiden av beholderen. Det var alltså ikke bare varme/trykk som fikk beholderen til å lekke. Nå har jeg limt beholderen, og laget varmeskjold. Så istede for å deppe over "vinterprosjektet", har jeg heller bestillt enda en banedag med Desmodromene 16 Mai. Forsikring har jeg ordna i dag, i morgen henter jeg de nye skiltene i ettertid er jeg jo klar over at den nye motorolja er rød. De dråpene under var lyse brune, og det lukta rart... Jaja
    • Nå har vi blitt to på tur! Og det er fortsatt mulig å henge seg på her! Også mulig å komme til Rauland litt tidlig på lørdagen, med overnatting til søndag.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer