Iphonebilder går i skyen og behandles der, før de "lander" synlige her. F.eks. snus opp/ned. Alle kan laste ned/kopiere ditt bilde og f.eks. snu det og så laste opp. I hvert fall ikke-iphone-brukere. Android og pc-brukere laster direkte opp uten den innblandingen du får fra skyen. Jeg TROR det er forskjellen og at iphonebrukere ikke kan styre seg utenom skyen - dere er tvunget til å la iphone gjøre som DE vil. Det er stort sett gode løsninger, men noen ganger med rart resultat fordi to "verdener" aldri klarer å samarbeide 100%. Såvidt jeg vet.
Takk for turen. Ble bare 62 mil på meg da. Snirklet meg ned bakveiene fra Kvitfjell og hjemover, og hadde sånn akkurat nok olje igjen da jeg var hjemme 🤪. Desmolab neste. Hadde et moment på Brummendal all by my self i regnet. Så hyggelig at 😁. Vi sees.
Sånn, Per.
Det er visstnok fremdeles slik at iphone laster alt opp i skyen og der blir det behandlet - med rare resultater av og til. Videoer tatt med iphone tilbys til nedlasting hos leserne i stedet for å faktisk lastes opp her. Ikke all IT snakker smooth med alt annet.
Anbefalte innlegg