VEIEN! Legendarisk langkjøring i Sverige 23. - 24. august (mulig endring dato)
-
Fremtidige hendelser
Ingen kommende hendelser funnet -
Aktive Tråder
-
Av stoppitide · Skrevet
En av våre deltagere var såvidt nedpå asfalten i sommer. Ingen personskader. Han har forsikring i Gjensidige og meldte inn kaskoskaden. De forhåndsgodkjenner som kjent ingen kurs eller arrangører, men ba om en uttalelse fra oss så jeg skrev om uhellet, omstendighetene, forløpet og føreren. Noen uker senere fikk han fullt og tilfredsstillende oppgjør. Jeg vet ikke om det betyr at vi kan betrakte Gjensidige som en anbefalingsverdig kaskoselger, men i hvert fall ikke helt håpløs. Vi fortsetter vårt sikkerhetsfokus, deltagerne fortsetter ansvarlig kjøring og selskapene kommer oss i møte - ganske fin utvikling egentlig. -
Av stoppitide · Skrevet
I morgen tidlig kringkaster Statens Vegevesen oppsummering av arbeidet i året som pågår. Jeg er ikke imponert av hva landets fremste eksperter og statsstøttede/statsbetalte hoder har prestert i de tre årene siden samferdselsminister + byråkrater bestemte seg for at nå må noe gjøres med ulykkestallene. Resultatet, på tross av brainstorming og topp innsats fra alle disse hodene og pengene de har brukt; ØKT antall dødsfall. Tre av eller til side hvis dette er det beste dere klarer. Vel, vel - man kan jo spandere å høre én gang til hva de mener om eget arbeid. -
Av stoppitide · Skrevet
Nye dekk, nytt værvarsel og ny dato 😎 én-dags versjonen har jeg lyst til å ta på lørdag. Pakke seg ganske godt inn, tåle transport etappe til Trysil, derfra synge av kjøreglede inne i hjelmen hele veien opp til Särna, halv-lunch på bensinstasjonen der, så ytterligere bøtter & spann kjøreglede helt til Kongsvinger. Lunch i Torsby som vanlig. Opppmøte f.eks. Skedsmokorset kl halv ni. Da er vi tilbake før fem. Anyone? -
Av Morten Evensen · Skrevet
Ja det tror jeg på, men allikevel et typisk venstrehånds arbeide😅😉 -
Av stoppitide · Skrevet
Dette måtte jeg øve lenge på å få til 😁🏍️😎
-
Anbefalte innlegg