Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en strålende dag på Rudskogen med morsom kjøring og sikling på nyere Ducati, kommer tankene om å selge 748S´n ( med 996 motor fra 2001 gått ca 34´ (med kvittering)).

Ser på nett, men finner ingen andre S. Har det noe praktisk betydning når det kommer til prising ? Var vel noe dyrere ny enn billigste modell !? Og er det salgbart med 996 motor, eller er dette bare å beholde ?

(Har orginalmotoren også, komplett. men turte ikke kjøre med den da jeg tror veivaksel shims har delt seg!?) Gikk helt fint, men fant shims i deler, på magneten ved oljebytte,

 

Er monoposto nå, men har også biposto bakdelen (se bildet) + litt andre deler.

 

Veldig usikker på hvordan jeg kan prise denne for evnt salg. har jo litt å si for hva jeg kan oppgradere til.

 

Noen kloke hoder som kan oppklare  litt for meg ?

 

Takknemelig for svar

post-278-0-01970900-1431984133_thumb.jpg

Skrevet

Såpass omfattende endringer som større motor kan sikert friste noen, men samtidig skremme andre...

 

Ser ut som Showa gaffel? Hadde S'ene det?

 

Du konkurrerer med selgere av kurrante sykler som ikke trenger å forklare hvorfor/hvordan modifikasjonene er gjort.

 

Frykter at dette er litt motbakke, men hvis prisen settes lavt er alt mulig.

 

Hvilken nyere sykkel er det du har lyst på?

Skrevet

Ja, tenker jo også at det kan skremme noen.

Såvidt jeg har kunnet lese meg til, så hadde 2000 mod. S ene Showa.

Er jo kjempefornøyd med den, så beholder jo heller enn å "gi bort".

Synes 848 ser morsom ut, og er vel innafor min prisklasse. Men har ikke engan prøvesittet, så mulig den er helt feil også!?

Skrevet

Det koster jo ikke mye å annonsere den for salg, så får du se hva interessen er. Kanskje er det klokt å vente med nykjøp inntil penger er på bok....

Skrevet

Nei, det gjør det jo ikke.

Tenkte det var greit å få litt innspill fra dere som kjenner miljøet før jeg evnt, går til det skrittet.

  • Program

    Ingen kommende hendelser funnet
  • Aktive Tråder

    • Bare å slutte seg til dette, "takk for handelen" har han sagt til meg 8 ganger siden min første Ducati i 2005. Nå er det jeg som sier takk for hjelpen og innsatsen igjenom 20 år som kunde. Nyt pensjonist tilværelsen, vel fortjent.👍🏍🇮🇹  Mvh Morten E   
    • Går jo an å bruke, men ikke noe moro å clutche med. Kjøp noe stilig og vis oss bilder etterpå😎
    • Hei, jeg tenkte å kjøpe et solvisir til banebruk. Til min hjelm, Shlubbert S2 finnes det: Sota 50% og 80% samt orange. 80% kan vel bli litt mye i skyggepartier? Ser at mange anbefaler speilrefleks, gjerne klart. Til min hjelm finnes det to typer speil: Iridium og Blå. Jeg tenker å gå for iridium speil, Hva tenker baneekspertene? https://nstgardermoen.no/shop/product/visir-til-c3-c3-pro-s2-s2-sport-15763#attr=28164,9212 Jeg har nedfellbart solvisir inni hjelmen, som er glimrende til turbruk. Men kan kanskje bli litt mye optikk, og litt mørkt på bane.... 
    • Jeg har dette kløtsjhuset i alulegering liggende. Det ser ut som om det har endel slitespor. Eller skal de være slik? Bare å kaste?
    • "Ja - bare å komme" sa han. Jeg hadde spurt om å få prøvekjøre en Ducati. Jøss, for en service, tenkte jeg. Kort tid etterpå var jeg Ducatist. Takket være Trond. Jeg har vel ikke vært helt alene om å kjøpe sykkel av ham, heller 😎  Trond har nå gjort jobben sin og pensjonerer seg om et par uker.  På vegne av Desmodromene takker jeg for ditt lure smil og din gode innsats for Ducati 🏆
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer