Gå til innhold

Verdi på 2000 mod. 748S/996 ?


Anbefalte innlegg

Etter en strålende dag på Rudskogen med morsom kjøring og sikling på nyere Ducati, kommer tankene om å selge 748S´n ( med 996 motor fra 2001 gått ca 34´ (med kvittering)).

Ser på nett, men finner ingen andre S. Har det noe praktisk betydning når det kommer til prising ? Var vel noe dyrere ny enn billigste modell !? Og er det salgbart med 996 motor, eller er dette bare å beholde ?

(Har orginalmotoren også, komplett. men turte ikke kjøre med den da jeg tror veivaksel shims har delt seg!?) Gikk helt fint, men fant shims i deler, på magneten ved oljebytte,

 

Er monoposto nå, men har også biposto bakdelen (se bildet) + litt andre deler.

 

Veldig usikker på hvordan jeg kan prise denne for evnt salg. har jo litt å si for hva jeg kan oppgradere til.

 

Noen kloke hoder som kan oppklare  litt for meg ?

 

Takknemelig for svar

post-278-0-01970900-1431984133_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass omfattende endringer som større motor kan sikert friste noen, men samtidig skremme andre...

 

Ser ut som Showa gaffel? Hadde S'ene det?

 

Du konkurrerer med selgere av kurrante sykler som ikke trenger å forklare hvorfor/hvordan modifikasjonene er gjort.

 

Frykter at dette er litt motbakke, men hvis prisen settes lavt er alt mulig.

 

Hvilken nyere sykkel er det du har lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker jo også at det kan skremme noen.

Såvidt jeg har kunnet lese meg til, så hadde 2000 mod. S ene Showa.

Er jo kjempefornøyd med den, så beholder jo heller enn å "gi bort".

Synes 848 ser morsom ut, og er vel innafor min prisklasse. Men har ikke engan prøvesittet, så mulig den er helt feil også!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å benytte denne siden godtar du våre Personvernvilkår og Retningslinjer